משפט

סמים בכמויות מסחריות: המשטרה ערכה חיפוש - ולא האמינה למראה עיניה

תושב יבנה נעצר בחשד לסחר סמים, ובביתו וברכבו נתפסו חומרים מסוכנים רבים להפצה לרבות דולרים ומעל 15 אלף שקל במזומן. הסמים שנמצאו באמתחת החשוד כוללים בין היתר יותר מ-11 ק"ג שקיות עוגיות עם מריחואנה במשקל ו-48 גרם של נוזל בבקבוקים במשקל. מעצרו הוארך והחקירה נמשכת
מערכת ice | 
סמים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בלשי תחנת תל אביב צפון עצרו אמש (רביעי) בשעת מעשה בתל אביב תושב יבנה בחשד לסחר סמים, ותפסו ברכבו ובביתו סמים רבים מוכנים להפצה, דולרים ומעל 15,000 שקל  במזומן. השוטרים תפסו את רכבו של העצור לצורך חילוט. במהלך פעילות מבצעית של צוות בלשי תחנת תל אביב צפון אמש בתל אביב, הבחינו השוטרים בחשוד.
על פי החשד, האיש העביר סם לאחר, אולם משהתקרבו השוטרים נמלט החשוד בנסיעה פרועה תוך סיכון משתמשי הדרך. השוטרים רדפו אחרי החשוד ברכב ועצרו אותו בסמוך והבחינו בריח חשוד. במסגרת חיפוש שנערך ברכב של החשוד איתרו הבלשים ותפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים.

(צילום: דוברות המשטרה)
הסמים שנמצאו באמתחת החשוד: מריחואנה במשקל - 320 גר', שקיות עוגיות עם מריחואנה במשקל - 602 גר', אצבעות חשיש במשקל - 42 גר', 12 מכשירי אידוי קנאביס במשקל - 282 גר' ובקבוקים של נוזל מריחואנה במשקל - 48.281 גר'.  בחיפוש שביצעו בביתו תפסו השוטרים 10.5 ק"ג נוספים של שקיות עוגיות עם חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה.
בנוסף, תפסו הבלשים ברכב כסף מזומן 15,330 שקל, ו-200 דולר כסף זר ומכשיר טלפון נייד אשר על פי החשד שימשו את החשוד לסחר בסמים. הבלשים עצרו את החשוד לחקירה בתחנת תל אביב צפון. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבימ"ש השלום בתל אביב והחקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה