משפט

אריק סיני מסתבך אחרי "הכוכב הבא": מדוע זומן לבית משפט?

הזמר אריק סיני בן ה-75, שכיכב לאחרונה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", זומן לבית משפט אחרי שקיבל דו"ח תנועה על כך ש"השתמש שלא כדין בנתיב נסיעה אשר יועד וסומן בתמרור כנתיב תחבורה ציבורית"
מערכת ice | 
אריק סיני (צילום הראל בשור)
הזמר אריק סיני בן ה-75, חזר לחיינו בסערה גדולה לאחרונה אחרי שהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, שם הגיע לעד לשלב רבע הגמר אז הודח, בעונה בא זכתה עדן גולן, שייצגה את ישראל באירוויזיון 2024 שנערך במאלמו שבשבדיה.
היום (חמישי) נודע כי אחרי התוכנית, אריק סיני הסתבך עם דו"ח חניה שהתגלגל עד לזימון לבית משפט. על פי דיווח ב-TMI, סיני קיבל זימון לבית המשפט לעניינים מקומיים בתל אביב יפו, זאת לאחר שקיבל דו"ח תנועה.
בכתב האישום שהוגש נגד סיני נכתב בין היתר על עבירת התנועה שעשה סיני, שגרמה לו לקבל זימון לבית המשפט: "השתמש שלא כדין בנתיב נסיעה אשר יועד וסומן בתמרור כנתיב תחבורה ציבורית". אותה עבירה מדוברת התרחשה למעשה לפני כשנה וחצי, אך הזימון לבית המשפט התקבל רק עכשיו.
הזמר ערער על העונש שקיבל, ולכן קיבל זימון לבית המשפט ממנו יכול היה להימנע במקרה של לקיחת האשמה. הדיון אגב נדחה פעם אחת והוא עתיד להתקיים בפברואר 2025, כך על פי הדיווח. ומה הייתה תגובתו של סיני אתם שואלים? הזמר אמר ל-TMI כי "את מי מעניין דו"ח תנועה בימים אלה?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה