משפט

עבריין מוכר נתפס עם אקדח טעון ומוכן לירי - אביו ואחיו נעצרו

תחמושת רבה ואקדח טעון ומוכן לירי אותרו בביתו של עבריין מוכר בכפר עוספייה. החשוד משתייך שמשתייך למשפחת פשע נעצר, כמו גם אביו ואחיו
מערכת ice | 
האקדח שנתפס (צילום דוברות המשטרה)
הפשיעה בישראל חוצה גבולות ונראה שהמשטרה במרדף אינסופי. כמויות הנשק שהמשטרה מאתרת מדי יום היא אדירה, אך נראה העבריינים אינם חוששים להחזיק בנשקים ואף להסתובב איתם באין מפריע.
במסגרת המלחמה של המשטרה בתופעה הקשה, כוח של שוטרי תחנת נשר ויס"מ במחוז חוף ביצעו פעילות כנגד מחוללי פשיעה מוכרים בכפר עוספייה. השוטרים הגיעו לביתו של אדם המוכר למשטרה כעוסק בפשיעה בשנות העשרים לחייו, ביצעו חיפוש בביתו ואיתרו אקדח טעון מתחת לכרית מיטתו. בנוסף אותרה בדירה תחמושת רבה. 
על פי המשטרה, "החשוד משתייך למשפחת פשע מוכרת הממררת את חיי תושבי עוספייה ופוגעת במרקם החיים בכפר". בנוסף, דיווחה המשטרה כי עם החשוד נעצרו אביו ואחיו, ששוחררו בתנאים מגבילים. החשוד עצמו נעצר והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו בהתאם לצרכי החקירה.
מעצר זה מצטרף לספר רב של מעצרים שמבצעת המשטרה במסגרת מלחמתה בנשק הבלתי חוקי הרב שמסתובב ברחובות ישראל. תופעה זו מצטרפת לתופעת הברחות הנשק, שנראה כי הפכה לחמורה יותר מאז פרצה המלחמה, ובה משטרת ישראל עסוקה יום ולילה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה