משפט

הונאת הענק בהלוואות נחשפת: האיש מאחורי העוקץ נחשף

המשטרה עצרה חשוד שהסגיר את עצמו, בחשד כי הונה תושבי מזרח ירושלים בהיקף של כ-2 מיליון שקל בסך הכל. מעצרו הוארך, והחקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים נמשכת
מערכת ice | 
משפט (צילום vecteezy, shutterstock)
אתמול הגיע לתחנת שלם במחוז ירושלים תושב מזרח העיר (46), וביקש להסגיר את עצמו, לאחר שטען בפני חוקרי המשטרה כי ביצע הונאות כלפי תושבי מזרח ירושלים במהלך השנתיים האחרונות.
בעקבות כך, אמש המקרה והחשוד הועברו לטיפול יחידת ההונאה במחוז ירושלים. החשוד נחקר במשטרה ומדבריו עולה החשד כי ביצע הונאות בהיקף של כ-2 מיליון שקל. על פי החשד הראשוני, הוא לווה מאנשים רבים במזרח ירושלים כספים במסווה של השקעות, ולא השיב להם את כספם. 

החשוד הובא הבוקר לבימ״ש השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו בארבעה ימים (עד לתאריך 4.7). יחידת ההונאה במחוז ירושלים ממשיכה בחקירה המקרה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד.
רק אמש, משרד הרווחה והביטחון החברתי יוצא בקמפיין הסברה ייעודי לאזרחים הוותיקים להתמודדות עם תופעת תרגילי הונאה, עוקץ ועושק מבוגרים; את הקמפיין מובילה העיתונאית והמגישה רינה מצליח.
שר הרווחה יעקב מרגי: "תופעת הונאה ועושק אזרחים ותיקים, היא תופעה חמורה ובזויה ועלינו להוקיע ולהילחם בה בכל דרך. משרד הרווחה עושה כל שביכולתו על מנת לדאוג לכך שלכל האזרחים הוותיקים בישראל יהיו את הכלים להתגונן מפני תופעה זו. אני מודה מקרב לב לרינה מצליח על התגייסותה לנושא חשוב זה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה