משפט

זוועה בירושלים: ניצלה קשיש וגנבה 200 אלף שקל במזומן

תושבת ירושלים (58) ניצלה את מצבו של שכנה הקשיש וגנבה מביתו סכום כספי רב. לאחר מעשה הגניבה, תועדה עם חפיסת שטרות בידה ברחוב, ובהמשך נעצרה ע״י שוטרי מחוז ירושלים. בסיום החקירה, הוגש נגדה כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
לפני כשבוע, בתאריך 23.6 התקבל דיווח למשטרה מקשיש בסוף שנות ה-70 לחייו המתגורר בירושלים, כי נגנב מרשותו סכום כסף רב- כ-200,000 ש״ח. למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים שפתחו בחקירת המקרה.
על פי ממצאי החקירה במשטרה ועובדות כתב האישום שהוגש נגד הנאשמת על ידי יחידת התביעות במחוז ירושלים, עולה כי באותו היום בשעות הצהריים, הגיעה הנאשמת אל דירתו של הקשיש שהותיר את דלת ביתו פתוחה. לאחר שעל-פי החשד הבחינה בסכום כסף רב- לטענת הקורבן סכום של עשרות אלפי שקלים שהיו מונחים בסמוך אליו, חטפה הנאשמת את הכסף מביתו ונמלטה עם הכסף המזומן, בעוד הוא מנסה לעמוד על רגליו ולמנוע זאת ממנה- ללא הצלחה.
לאחר מעשיה, ברחה הנאשמת מהמקום כשהכסף הרב בידה, ותועדה באמצעות מצלמות אבטחה עושה דרכה לביתה. במהלך השבוע האחרון, הוארך מעצרה של הנאשמת בבית המשפט לבקשת חוקרי המשטרה במטרה להגיע לחקר האמת ולגבש תשתית ראייתית בהתאם. כמו כן, במהלך החקירה נבדקה גם מעורבותה של חשודה נוספת, תושבת האזור. 
בימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה. אמש הגישה יחידת תביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגד הנאשמת, לצד בקשה להורות על מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה