משפט

אירוע חריג בדרום: ירי לביתו של ראש המועצה, שלושה בני אדם נפצעו

אובדן המשילות נמשך: משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות אירוע ירי חריג בערוער, במהלכו בוצע ירי אל עבר ביתו של ראש המועצה המקומית. שלושה בני אדם נפצעו כתוצאה מהירי ופונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי סורוקה 
מערכת ice | 
רהט (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
משטרת ישראל, הודיעה שפתחה בחקירה בעקבות אירוע חריג בשכונה 2 בערוער במהלכו בוצע ירי אל עבר ביתו של ראש המועצה המקומית. במהלך אותו אירוע שלושה בני אדם נפצעו כתוצאה מהירי. 
שלושת הפצועים (שני גברים ואישה), אשר נפצעו באורח קל מהירי, פונו על ידי אנשי מגן דוד אדום למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע לצורך קבלת טיפול רפואי. לאחר קבלת הדיווח הראשוני על האירוע, הוזעקו למקום כוחות משטרה של המחוז הדרומי, זיהוי פלילי והמערך האווירי של משטרת ישראל הוזעקו. בסמוך להגעה לזירת האירוע הכוחות פתחו בחקירה במסגרתה אספו ממצאים וביצעו פעולות נוספות על מנת לאתר את מי שביצע את הירי. 
במסגרת פעילות מהירה ונחושה של שוטרי תחנת ערוער, אותרו ממצאים רבים ואף נתפס רכב חשוד אשר ממנו בוצע הירי. כמו כן, על פי החשדות הרקע לאירוע המדובר הינו סכסוך פלילי. 
מפקד המחוז ניצב אמיר כהן, הנחה להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב בשיתוף פעולה עם תחנת ערוער. ובמסגרתה יופעלו כלל האמצעים והיכולות המבצעיות בכדי להגיע לחשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה