משפט

עו"ד כנרת בראשי מסתבכת בענק: למי תצטרך לשלם 100,000 שקל?

הסוף לסערת עו"ד כנרת בראשי ועו"ד יריב צרי: בית המשפט השלום קבע כי בראשי תשלם לצרי 100,000 שקל, בין היתר בעקבות הציוצים שפרסמה נגדו. באחד המסמכים שפרסם אביעד גליקמן, ציין השופט: "הבעת דעתה של הנתבעת אודות התובע נוסחה בלשון מסקנית, בוטה, מעליבה"

מערכת ice | 
כנרת בראשי (צילום מרכז המרצים לישראל)
אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, התייחס אמש (ראשון) לסכסוך של עו"ד כנרת בראשי עם עו"ד יריב צרי מפרקליטות מחוז דרום. בציוץ שפרסם אמש ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר), ציין גליקמן כי עו"ד בראשי תצטרך לשלם לעו"ד צרי 100,000 שקל. 
"הופה הופה: בית משפט השלום שבתל אביב קבע כי צייצנית הרשת כנרת בראשי תשלם 100.000 שקלים! לעו"ד יריב צרי מפרקליטות מחוז דרום. צרי תבע את בראשי לאחר שבראשי צייצה נגדו ואף דיברה ברדיו על אמירות שלכאורה צרי אמר בתיק עבירות מין שבו טיפל", כך כתב אביעד גליקמן לעוקביו ברשת החברתית X. 
גליקמן, אשר עקב אחר התפתחות הפרשה, סיפר לעוקביו כי הסכסוך המדובר החל כאשר עורכת הדין טענה בראיון ברדיו כי צרי אמר למתמחים שעבדו איתו על התיק כי מדובר באמירה "פדופילית".
 
"השופט דחה את כל טענותיה של בראשי וקבע כי 'האמת' שפרסמה בראשי נעדרה פרטים המשנים את הרושם המתקבל מהפרסום של בראשי". מלבד זאת, טען כתב המשפט של חדשות 13, כי השופט דרש מעו"ד בראשי להסיר את כל הפרסומים שפרסמה באותה סוגיה מהרשתות החברתיות.

גליקמן חשף בפני עוקביו ברשת החברתית X את טענותיו של השופט אשר הוצגו באחד מהמסמכים הנוגעים בפרשה המדוברת.  "במקרה זה ולטעמי, הבעת דעתה של הנתבעת אודות התובע נוסחה בלשון מסקנית, בוטה, מעליבה", כך כתב השופט.
מלבד זאת, נכתב: "גם אם ניתן היה להבין מאמירת התובע כי נטייתו האישית או המקצועית היא לבטל כלאחר יד את חומרת העבירה של ביצוע מעשה מגונה, עדיין רב מאוד המרחק בין כך לבין הטחת חשד להפרעה נפשית מסוג פדופיליה או מסקנה גורפת לפיה התובע נעדר הבנה או מקצועיות בהתנחלות בעבירות מין בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה