משפט

המתחרה של נייקי תשלם 434 מיליון דולר ותסגור את התביעה מ-2017

תביעה ייצוגית הוגשה בשנת 2017 נגד הענקית אנדר ארמור, הנחשבת למתחרה העזה של נייקי בשנים האחרונות. בתביעה נטען כי החברה שיקרה לגבי הכנסותיה ובכך הונתה את בעלי המניות שלה, כעת היא מסכימה לשלם מאות מיליונים
מערכת ice | 
אנדר ארמור (צילום Magma Images)
אנדר ארמור עשתה הרבה כאב ראש לחברות כמו נייקי ואדידס מאז פרצה בסערה לתודעה והחלה לנגוס בנתח גדול יותר בשוק בגדי הספורט. החברה גדלה עד שהגיעה לשוויה הנוכחי של 3 מיליארד דולר.
בשנת 2017 היא חטפה תביעה ייצוגית ענקית כאשר נטען כי היא הונתה את בעלי המניות שלה, ושיקרה באופן גס לגבי הכנסותיה. כעת החברה הצהירה כי היא מסכימה לשלם כ-434 מיליון דולר כדי לפצות את הנפגעים ולסגור את התביעה.
בתאריך ה-15 ביולי ייפגשו הצדדים בבית המשפט הפדרלי בבולטימור ארצות הברית, שם צפוי השופט הדן בתיק לאשר את הסדר הטיעון, שנראה כי גם התובעים מרוצים ממנו. סיום הפרשה הכואבת אולי יסמן סוג ששל דרך חדשה אליה תצא החברה, בניסיון לנקות את שמה ולצאת מהתסבוכות הרבות אליהן נקלעה.
מניית החברה נמצאת בשפל יחסי, אם מסתכלים עליה מאז הגיעה לשיא שלה בשנת 2015, אז כבר חצתה את רף ה-53 דולרים. זאת כאשר המנייה נסחרת היום במחיר של סביב 6.9 דולר בלבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה