משפט

טענות חמורות להתעמרות: מה קורה בלשכת העיתונות הממשלתית?

תביעה חדשה שהוגשה בבית הדין לעבודה בירושלים מתארת אמירות קשות, צעקות והתעללות בעובד בכיר. לדבריו, המנהל ניסה לגרום לו לעזוב את תפקידו על מנת שיפנה מקום לעובדת אחרת כלפיה פיתח אובססיה. הדרישה: פיצויים בגובה 340 אלף שקל
מערכת ice | 
ניצן חן (צילום אלכסנדר כץ)
עובד בלשכת העיתונות הממשלתית הגיש אתמול (רביעי) כתב תביעה נגד ראש הלשכה, ניצן חן. בכתב הטיעון נטען כי חן התעמר באותו עובד, רון פז, וכן ניסה להזיזו מתפקידו על מנת לפנות מקום עבור עובדת אחרת, אליה פיתח חן אובססיה. ניצן חן מכחיש את ההאשמות הקשות. 
על-פי דיווח וואלה, רון פז הגיש תביעה בבית המשפט לענייני עבודה בירושלים. פז הוא בכיר בלשכה. בעקבות ההתעמרות שהוא טוען שספג במהלך עבודתו שם מבקש פז פיצויים בסך 340 אלף שקל. על-פי הדיווח, פז עבד בתור מנהל תחום התקשורת הזרה. לדבריו, באוגוסט של השנה, הוזמן למשרדו של חן שם צעק עליו חן והטיח בו אמירות קשות שנועדו, לדבריו, לגרום לו להתפטר מתפקידו. 
לדברי פז, ועל-פי כתב התביעה, חן רצה שפז יתפטר מתפקידו על מנת לאפשר להדסה שוורץ, עובדת אחרת בלשכה, להחליפו. כתב התביעה מספר כי שוורץ עזבה את הלשכה לאחרונה, וחן רצה לספק לה תפקיד אחר לפני שהתפטרותה הפכה לסופית. עוד נמסר בכתב התביעה כי חן התנהג באלימות מילולית כלפי עובדיו, וכי עובדים רבים התפטרו בעקבות התנהלות זו. 
ניצן חן מסר בתגובה לדיווח בוואלה: "צר לי כי העובד בחר בדרך של הגשת תביעת סרק והאשמות משוללות כל יסוד שמטרתן לפגוע בשמי הטוב ובמוניטין שצברתי כמנהל. עצם העובדה שהעובד בחר להוציא את כתב התביעה לתקשורת עוד טרם מסירתו לידי מדברת בעד עצמה. כך או כך, הדברים יוצגו על ידי באופן מסודר ויתנהלו בערכאות משפטיות ולא בתקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה