משפט

רשות המסים חושפת: כך ערבי ישראלי הבריח נשקים לארץ

?במסווה של חזרה מחופשה - כך ניסה להבריח תושב ביר הדאג׳ 17 אקדחי גלוק מירדן לישראל
מערכת ice | 
עבירות מס-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
במסגרת מאבקן המתמשך של רשות המסים ומשטרת ישראל כנגד תופעות ניסיון הברחות סמים ואמצעי לחימה באמצעות מעברי הגבול, משטרת מרחב אילת פתחה בחקירת תפיסה של 17 אקדחים מסוג גלוק שהוסלקו ברכב שהגיע למעבר הגבול ע״ש רבין באילת.
ברכב נהג תושב ביר הדאג׳ בשנות העשרים לחייו, אשר ביקש לעבור את הגבול מירדן לישראל באמתלה של חזרה מחופשה. הרכב שעורר את חשדם של בודקי המכס, נעצר לבדיקה שגרתית, במסגרתה חשפו הבודקים 17 אקדחים מסוג גלוק 19 ו-17 מחסניות תואמות.

חבלן משטרתי הוזעק למקום אליו התלוו בלשי יחידת ״גרניט״ במשטרת אילת שעצרו את החשוד לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום באילת עד תאריך 20.6.24.
בתוך כך, בלשי תחנת כפר קאסם ביצעו הלילה פעילות יזומה בג'לג'וליה במסגרת המאבק בארגוני הפשיעה בעיר והסכסוכים ביניהם הגורמים לעיתים למקרי רצח. צוות הבלשים זיהה רכב שעורר את חשדם ולאחר שסירב להוראתם לעצור, החל נהג הרכב החשוד בנסיעה פרועה ברחבי העיר תוך חציית צומת ברמזור אדום, נסיעה על אי תנועה ועוד.
בהמשך נהג הרכב עצר והנוסע שלידו החל בבריחה רגלית כשהוא חובש כפפות ואוחז באקדח ולבסוף משליך אותו בנתיב בריחתו. בתום מרדף רגלי נחוש עצרו הבלשים את החשוד ולאחר סריקות תפסו אקדח גלוק טעון עם כדור בקנה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה