משפט

הסתבך בחובות של 2.5 מיליון שקל – וקיבל פטור מלא מתשלום

חולה סיעודי בן 73 נקלע לחובות עתק לאחר שבנו השתלט על העסק שלו ופיזר צ'קים לשוק האפור. לאחר שבית המשפט השתכנע כי ידו לא היתה בדבר ומצבו אינו מאפשר לשלם, חובותיו נמחקו
מערכת ice |  3
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הבן רוקן את קופת העסק של אביו הנכה וסיבך אותו בחובות עתק של 2.5 מיליון שקל, אך האב לא יצטרך לשלם ולו שקל לנושיו. כך קבע הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.
על פי הסיפור שנחשף באתר המשפט הישראלי psakdin, האב, כיום נכה סיעודי בן 73, חלה במחלת הגלאוקומה, ראייתו הידרדרה עד לעיוורון כמעט מוחלט, ובנוסף סבל מסרטן ונקבעו לו מאה אחוזי נכות. בעבר שירת כסגן אלוף בצה"ל, ולאחר שחרורו פתח עסק למכירת מנויי לוטו ולחלוקת מזון. טעותו היתה שהעסיק בין היתר את בנו הצעיר, שהתברר כמי שסיבך אותו בחובות נוראיים.
הבן, חוזר בתשובה שהצטרף לכת, התמכר לסמים ונטל הלוואות מהשוק האפור. הוא ניצל את תמימותו של אביו, נטל כספים מהעסק לכיסוי חובותיו ופיזר צ'קים בשוק האפור. לאחר מכן נמלט לחו"ל והותיר את אביו עם הצרות.
האב, שנסע לחפש אחר בנו, הגיע לצרפת שם סבר שהוא מסתתר. במקביל פרצה מגיפת הקורונה, ומצבו הרפואי של האב החמיר כך שלא יכול היה לעזוב את צרפת במשך 4 שנים. כשיכול היה לשוב ארצה, גילה את עומק הבוץ אליו נקלע.

האב הנכה הגיש בקשה באמצעות עו"ד ענבל צ'יפרוט לפטור אותו מחובותיו על רקע מצבו הרפואי והעובדה שבנו נעלם. למזלו, הבקשה התקבלה והוא לא ייאלץ לשלם את חובות בנו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תפסיקו להמר זו מחלה
    אני שיודע 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחלה הכי גרועה היום היא מחלת ההימורים מי שחולה בה סובל אבל מי שחי לצד חולה כזה חייו הרוסים תמיד
    סגור
  • 2.
    נוכל
    גוני 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני נוכלים
    סגור
  • 1.
    למה איפה הבן? ברח?
    קובי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בישרהל חוטאים לא נענשים!
    סגור