משפט

הרוצח הישראלי שהשופט כינה "רוע מוחלט" - נמצא מת בתאו בכלא

גיורא פרי, רוצח אשר מרצה מאסר עולם על רצח בת זוגו אסתר אהרונוביץ' נמצא מת בכלא. בשב''ס טוענים כי מדובר ב"אירוע רפואי", אך לא פוסלים את האפשרות כי פרי שם קץ לחייו

מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
על פי מאקו, ד''ר גיורא פרי, בן 72, אסיר עולם, נמצא מת היום (שני), במרכז הרפואי של שירות בתי הסוהר ברמלה. מהשב''ס נמסר כי מדובר ב"אירוע רפואי" וברגעים אלו בוחנים את נסיבות מותו, אך גם לא פוסלים את האפשרות כי שם קץ לחייו.
כאמור, פרי ריצה מאסר עולם כי רצח את בת זוגתו אסתר אהרונוביץ' ז''ל, שהייתה בת 70 בהירצחה. פרי ירה באהרונוביץ' 5 כדורים. השופט בגזר הדין לא יכל להישאר אדיש לזוועה וכינה את פעולתו: "מעשה של רוע מוחלט".
כמו כן, ד''ר גיורא פרי היה בעלה השני של אסתר אהרונוביץ', על הנייר, היה נראה כגיבור, היה רופא שהתנדב בארגוני סיוע שונים, עבד עבור הצלב האדום והתנדב במשלחות הסיוע הבינלאומיות באזורי אסון. אהרונוביץ', הייתה מורה למוזיקה שיצאה לגמלאות, אימא לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים.
 
על פי כתב האישום, לאחר סכסוך כספי בין הזוג, אסתר ניצלה את ההזדמנות שפרי שהה בחו''ל והחלה בנקיטת צעדים משפטיים כנגדו, כשחזר פרי, נתנה לו אסתר אולטימטום, היא החביאה את אקדחו ותחזיר לו רק בתנאי שיעזוב את הבית. פרי, לקח את האקדח וירה ממנו חמישה כדורים שקבעו את מותה של אסתר, בזמן ששכבה על הרצפה ועוד היה ניתן להציל אותה, פרי נמלט מהמקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה