משפט

דרמה בנאמנות אבי נקש: הבכיר לשעבר נתבע ב-2.5 מיליון שקל

נאמנות אבי נקש, הגישה תביעה בסך 2.5 מיליון שקל נגד אבי חורמרו, ששימש כמנכ"ל, כאשר בתביעה נטען כי הוא נטל לעצמו זכויות בשווי של עשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
בית משפט (צילום shutterstock)

נאמנות אבי נקש, חברה המחזיקה בנכסים גדולים כגון חברת התעופה ארקיע, אתרי נופש ומרכזי קניות. על פי דיווח של גלובס, החברה הגישה ביום חמישי בקשה לתביעה נגזרת נגד יו"ר הדריקטוריון ומנכ"ל בחברות בקבוצה במשך שנים, אבי חורמרו.


על פי הטענה בתביעה, כפי שדווח, חברה בבעלותו של חורמרו התנהלה בצורה "פסולה ומקוממת" וחורמרו אף ניצל את האמון שניתן בו. התביעה הוגשה בשמן של 8 חברות שבהן מחזיקה 'נאמנות אבי נקש', והן דורשות מעל 2.5 מיליון שקל.
בתביעה, פורט כי חורמרו נטל לעצמו זכויות בשווי של עשרות מיליוני שקלים בתאגידים שונים המשתייכים לקבוצת נקש, ואף יותר. לפי הטענה, התקשרותו של חורמרו עם אותם תאגידים נעשתה שלא כדין ואף ללא ידיעת התובעת ויתר הנאמנויות, ו"ללא אישורם של הגורמים המוסמכים בתאגידים בקבוצת נקש".
בנוסף, בגלובס פרסמו את תגובתו של חורמרו, באמצעות עורך דינו רון ברקמן, שטען כי הפתיחה ב"הליכי סרק" נגד אבי חורמרו ויתר חברות הקבוצה, מגיעה בעקבות "טענות סרק מופרכות". הוא עוד הוסיף ואמר כי לדעתו אין באמת עילת תביעה נגד מר חורמרו.
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה