משפט

תלמידה נפצעה בנשף הסיום של י"ב - ותקבל פיצויים בסכום אסטרונומי

תלמידה שהשתתפה בנשף הסיום של כיתה י"ב נפצעה מאטרקציה שהופעלה במקום, אחרי שבלון גז פגע בכיסא עליו ישבה וגרם לה לפציעות. כעת, בית המשפט פסק על אולם האירועים לגו בראשל"צ (30% מהסכום) ומפעיל האטרקציה (70% מהסכום) לשלם לצעירה סכום כולל של כ-437 אלף שקל
מערכת ice | 
אולם אירועים-אילוסטרציה (צילום unsplash, shutterstock)
תלמידה שהשתתפה בנשף הסיום של כיתה י"ב שהתקיים ביוני 2019 באולם האירועים לגו שבראשון לציון, נפצעה בעקבות אחת האטרקציות שהופעלה במהלך מסיבת הסיום השכבתית - ותקבל פיצויים בסכום אסטרונומי של כ-437 אלף שקל.
על פי הפרסום ב-YNET, אותה תלמידה לשעבר, כיום סטודנטית במכללת פרס, השתתפה בנשף הסיום של השכבה שלה, כאשר באזור השעה 01:00 בלילה היא התיישבה על כיסא בעולם, כשבזמן הזה נכנס מפעיל האטרקציה מסוג "רובוט לד יורה קרח".
לצורך העבודה, הוא הזיז בלון גז מאזור עמדת הדיג'יי באולם לכיוון הבמה, כשלפתע, אותה צעירה, שהתכופפה מהשולחן כדי להחליף נעליים, קיבלה מכה רצינית אחרי שבלון הגז עף לכיוונה, פגע בכיסא בו היא ישבה כשהיא מותחת בחוזקה על הרצפה וסופגת חבטות חזקות בגב, בידיין וברגליים. בעקבות כך, היא צלעה במשך תקופה ארוכה ואז נזקקה לניתוח.
בדצמבר 2021 היא הגישה לבית המשפט תביעה נגד בעלת האולם, וזו מצדה הגישה הודעת צד ג', נגד מפעיל האטרקציה. הצעירה טענה כי בעלת האולם לא דאגה לשלומה וביטחונה כמתחייב על האולם, התעלמה מבלון הגז שהוצג ברחבת האירוע ויכול היה לגרום לנזק. עוד טענה כי בעקבות הפציעה והניתוח שעברה, היא לא יכולה הייתה להתגייס לצה"ל ונגרם לה עוגמת נפש.
בעלת האירועים הפילה את כל האשמה על מפעיל האטרקציה. אלא שזה מצדו טען שהבלון נפל לו בעקבות רטיבות שהייתה על רצפת האולם, שגרמה לו להחליק ולמעוד עם הבלון. בית המשפט קבע כי השניים אחראיים לרשלנות, ופסק על מפעיל האטרקציה לשלם 70% מהפיצוי, בעוד בעלת אולם האירועים תשלם 30%. 
בסופו של דבר בית המשפט פסק לטובת הצעירה פיצוי בסך של 362,500 שקל בעקבות הנזקים שספגה, כמו גם כ-75 אלף שקל עבור שכר טרחת עו"ד והוצאות בית משפט - בסך הכל 436,500 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה