משפט

רשות המסים נגד בעלי חברת הבנייה: כך העלים 6 מיליון שקל

הנאשם הוא מוחמד עבד אלחי, תושב טירה ובעליה של חברת "ע. מ. רויאל הנדסה ובנייה". על פי כתב האישום הוא ביצע לכאורה את העבירות בשנים 2020 – 2021. בינואר האחרון, הורשע הנאשם בכתב אישום אחר, במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הפצת חשבוניות פיקטיביות וקיזוז מע"מ ללא חשבוניות בשנים 2017 - 2019
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות המסים הגישה כתב אישום נגד בעל חברה בענף הבנייה, במסגרתו יוחסו לו עבירות בגין  ניכוי  159 חשבוניות פיקטיביות, מבלי שבוצעו העסקאות בגינן הוצאו החשבוניות  וכל זאת על מנת להקטין את תשלומי המע"מ ולהתחמק מתשלום המס בו הייתה חייבת החברה שבבעלותו.
באמצעות החשבוניות הפיקטיביות , שהוצאו על שם 10 חברות שונות וכללו עסקאות בסכום כולל של למעלה מ-40 מיליון שקל, קיזז הנאשם מס תשומות בסכום כולל של כ-6 מיליון שקל בסך הכל.

הנאשם הוא מוחמד עבד אלחי, תושב טירה ובעליה של חברת "ע. מ. רויאל הנדסה ובנייה". על פי כתב האישום הוא ביצע לכאורה את העבירות בשנים 2020 – 2021. בינואר האחרון, הורשע הנאשם בכתב אישום אחר, במסגרת הסדר טיעון בעבירות של הפצת חשבוניות פיקטיביות וקיזוז מע"מ ללא חשבוניות בשנים 2017 - 2019.
במסגרת אותו הסדר הטיעון התחייב הנאשם להחזיר לקופת המדינה סכום של כ-3 מיליון ₪ ובתמורה תטען המדינה לעונש של שנתיים מאסר בפועל. גזר הדין בתיק זה טרם התקבל.   
כתב האישום הנוכחי הוגש לבית משפט השלום בפתח תקוה, על ידי עו"ד בלה פרנק-דילר מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים. כתב האישום הוגש בעקבות חקירה של חקירות מכס ומע"מ ירושלים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה