משפט

יאחב"ל סיכלו הברחה לארץ של 375 קילוגרמים של קוקאין: צפו בתיעוד

הסמים נתפסו כחלק ממבצע בינלאומי מיוחד. היחידה, מלהב 433, ניהל חקירה סמויה. מדוברות המשטרה נמסר: "נמשיך לפעול מחוץ לגבולות המדינה על מנת לסכל הברחות ולמנוע החדרת סמים מסוכנים בכמויות מסחריות לשטחי המדינה"
מערכת ice | 
קוקאין שהוברח לארץ (צילום קרדיט דוברת המשטרה)
היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (היאחב"ל) בלהב 433 איתרה פלטות של קוקאין שניסו לייבא לארץ, כך פורסם בהודעה לעיתונות היום (רביעי). דוברות רשות המסים חשפה כי במהלך חקירה סמויה של היחידה נתפסו כ-375 קילוגרמים שניסו להבריח לארץ בשיטות ייחודיות
 
צילום: דוברות המשטרה
הקוקאין התגלה על ידי חוקרי היאחב"ל בשיתוף עם חוקרי הסמים של המכס ויחידת הכלבנים של רשות המיסים, המחלקה לתפקידים מיוחדים בחטיבת המודיעין ומנהלת תיאום פעולות אכיפה.
מהיחידה הארצית לחקירות בינלאומיות בלהב 433 נמסר כי היחידה תמשיך לפעול על מנת לעצור הברחות סמים למדינת ישראל. "היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 תמשיך לפעול מחוץ לגבולות המדינה על מנת לסכל הברחות ולמנוע החדרת סמים מסוכנים בכמויות מסחריות לשטחי המדינה", נמסר בהודעה לעיתונות. 
בסרטון שהפיצה דוברות המשטרה ניתן לראות את חוקרי היחידה כשהם שוקלים לראשונה את הסמים המסוכנים שסיכלו את כניסתם לארץ. חבילות הסם עטופות בדגלי קנדה ונמצאו בתוך משלוח תמים, כביכול. נכון לרגע זה, משטרת ישראל לא פרסמה הודעה בדבר מעצרים שנעשו בעקבות התפיסה של הסמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה