משפט

שופרסל חוטפת תביעת ענק: הטעתה את הלקוחות בישראל?

בית המשפט אישר תביעה ייצוגית נגד שופרסל בגין הטעיית לקוחות לכאורה. התובע, ניצן לוי, טען כי שופרסל מציגה ללקוחות מחיר סופי כולל הנחות מקופונים, אולם כשההזמנה מגיעה לביתם, הם מגלים שהמחיר גבוה יותר מזה שהוצג באתר
מערכת ice |  2
שלומי ויוסי אמיר (צילום vecteezy, יחצ)
ההסתבכות החדשה של שופרסל. בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד רשת השיווק הגדולה בישראל, שופרסל. התביעה הוגשה בטענה להטעיית לקוחות המבצעים הזמנות באתר האונליין של החברה, אשר עושים שימוש בקופוני הנחה. 
התובע, ניצן לוי, טען כי שופרסל מציגה ללקוחות מחיר סופי כולל הנחות מקופונים, אולם כשההזמנה מגיעה לביתם, הם מגלים שהמחיר גבוה יותר מזה שהוצג באתר. לדבריו, החברה מונעת מהצרכנים לדעת שהקופונים אינם בתוקף במועד האספקה, למרות שהיא מציגה את מועד זה כבר בתחילת ההזמנה.  

על פי הערכות, הנזק הממוני לקבוצת התובעים עומד על סכום כולל של 33.4 מיליון שקל בשש השנים שקדמו להגשת התביעה. שופרסל ציינה כי היא לומדת את החלטת בית המשפט ותגיב לכך בהתאם.
בכלכליסט דווח כי התביעה הייצוגית נגד ענקית השיווק שופרסל, מעלה בתוכה טענות חמורות להטעיית לקוחות. היא מציגה את עיקרי הטענות והנתונים המרכזיים, התובע אף טוען: "נכווה מספר פעמים כתוצאה משימוש בקופונים שונים של שופרסל שלא כובדו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיע להם
    פ 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הזמן מחליפים עובדים כמו גרביים גם קופאיות
    סגור
  • 1.
    הרשת הכי מלוכלכת. (ל"ת)
    לירון 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור