משפט

אייל גולן חטף תביעה במאות אלפי שקלים - בית המשפט הכריע

התקליטנים גניה טרסול ומתן ג'נגה, הגישו תביעה על סך של 250 אלף שקל נגד הזמר אייל גולן וחברת ההפקות שבבעלותו ליאם הפקות, זאת בטענה להפרת זכויות יוצרים של הזמר. כעת, שני הצדדים הגיעו להסכם הסדר בבית המשפט
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
לפני כשנתיים, צמד התקליטנים גניה טרסול ומתן ג'נגה, הגישו תביעה על סך של 250 אלף שקל נגד הזמר אייל גולן וחברת ההפקות שבבעלותו ליאם הפקות, זאת בטענה להפרת זכויות יוצרים של הזמר. כעת נודע כי הצדדים הגיעו להסדר במסגרת התביעה בדיון שנערך היום (שלישי) בבית המשפט השלום בראשון לציון.
על פי הדיווח ב"וואלה!", הצדדים חתמו על הסכם סודיות, כאשר הם לא מפרסמים מה נסגר ביניהם בהסדר הפשרה אליו הגיעו וכמה פיצויים ישלם גולן לצמד האמנים הישראלים.
 
גניה טרסול ומתן ג'נגה טענו בתביעה שהגישו כי אייל גולן עשה שימוש בשיר שלהם "TAKADOOM" ללא רשות. למעשה, גולן הופיע לטענתם עם השיר הזה ואף העלה אותו ליוטיוב, שם זכה למיליוני צפיות. הטענה הייתה כי גולן השתמש בחלק מהיצירה של השניים ושילב אותה עם יצירות אחרות שלו.
עוד טענו השניים כי בעקבות פרשיות העבר של הזמר, בהן פרשת "משחקי חברה", ערך היצירה שלהם נפגע. כעת, הצדדים כאמור הגיעו להסדר בבית המשפט בנוגע לתביעה שהוגשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה