משפט

מלחמות רחוב: סכסוך העבריינים מגיע לסופו? 12 חברי הארגון נעצרו

כתב אישום הוגש נגד כנופיית הפשע שבראשה עמדו ערן חייא ושלומי ניאמצ'יק. על פי החשד, הנאשמים רצחו את שמעון רביבו באוקטובר אשתקד וניסו להרוג את בן כהן ואלי מוסלי. פרקליטות המדינה: "מדובר בחבורה רצחנית"

מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
כחלק מהמאבק של משטרת ישראל בפעולות חיסול בין עבריינים המסכנות את חיי הציבור, פרקליטות המדינה הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד 12 חברי ארגון פשיעה אשר בראשו עומדים ערן חייא ושלומי ניאמצ'יק. אלו מואשמים במעורבות ברצח שמעון רביבו ז"ל וניסיונות רצח של אלי מוסלי ובן כהן כחלק מסכסוך עברייני מתמשך של הארגון.
על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עורכות הדין דליה ויסברג ופנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב, המעורבים הם אופק הרוש (23) מתל אביב, שלמה ניאמצ'יק (41) מראשון לציון, אבי ניסני (38), אביב פרץ (42), עידן פרץ (18), רועי עמרה (41) וחן שבתאי (24) מבת ים, אליה סלומון (21) עידן חן (23) מת"א, ליאור קנסטנטיני (35) ממודיעין, נתנאל אבוהי (29) מנתניה ושימי אזן (39) מראשון לציון.
 
החבורה קשרה קשר יחד עם ערן חייא ושני עדי מדינה שגוייסו בפרשה, וגרמו למותו של שמעון רביבו באוקטובר אשתקד באמצעות מטען חבלה אותו הטמינו באופנועו. כמו כן, הנאשמים ניסו לגרום למותו של בן כהן, חלק מחבורת מוסלי, באמצעות מטען חבלה בעל מערכת הפעלה מרחוק, אשר הוצמד מתחת לרכבו.
האירוע נבלם בזמן בידי משטרת ישראל. "מדובר בחבורה רצחנית מאורגנת, שפעילותה הפלילית אינה יודעת שובע ומטרתה יצירת דומינציה עבריינית, צבירת כוח ועליונות על פני יריביה העבריינים, תוך סיכון וודאי לשלום ובטחון הציבור." ציינו עוה"ד דליה ויסברג ופנינה לוי בבקשת המעצר.
 
משטרת ישראל עצרה את 12 פעילי הארגון ב-16 בינואר של השנה, עת ביצוע ניסיון התנקשות נוסף בחייו של אלי מוסלי. הנאשמים תכננו לחסום את ציר תנועתו של מוסלי על ידי שימוש ברכב בלתי מעורב, לגרום לרכבו לעצור ואז להשליך מטען חבלה תחתיו. הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה