משפט

זוועה בירושלים: חשד לביצוע עבירות מין בנערה בת 16 - כל הפרטים

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו ארבעה חשודים, תושבי מ.פ שועפט, אשר על פי החשד, ניצלו את מצבה של נער בת 16 עם צרכים מיוחדים וביצעו בה עבירות מין. מחר ארבעת החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט וחקירת המעשים נמשכת

מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו ארבעה חשודים, תושבי מ.פ שועפט, אשר על פי החשד, ניצלו את מצבה של נער בת 16 עם צרכים מיוחדים וביצעו בה עבירות מין
בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני מספר ימים על חשד לעבירות מין בנערה בת 16 עם צרכים מיוחדים, שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים פתחו בחקירה מהירה. השוטרים הצליחו להתחקות אחר ארבעת החשודים. מדובר בשלושה קטינים ובגיר בשנות ה-20 לחייו, תושבי מ.פ שועפאט.
לטענת השוטרים, קיים חשד כי אלו ביצעו עבירות מין בנערה בת ה-16 בשכונה בצפון ירושלים. שניים מתוך ארבעת החשודים, הועברו לחקירה הוארך על ידי בית המשפט עד לתאריך 25.4.
לפני זמן קצר, נעצרו 2 חשודים נוספים (16) בחשד למעשים. מחר (חמישי) ארבעת החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט וחקירת המעשים נמשכת. ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות מין, ובפרט עבירות המבוצעות כלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני המין באשר הם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה