משפט

העובד שחשף את מחדלי בואינג התאבד? הקונספירציות מתחילות לצוף

ממשרד מקרי המוות של מחוז צ'רלסטון נמסר כי ג'ון בארנט, בן 62, מת ב-9 במרץ, מ"מה שנראה כמו פצע של ירי עצמי". ממשטרת העיר נמסר כי הבלשים חוקרים את המקרה ו"ממתינים לסיבת המוות הרשמית, יחד עם כל ממצא נוסף שעלול לשפוך אור נוסף על הנסיבות סביב מותו של מר בארנט"
מערכת ice | 
ג'ון בארנט (צילום shutterstock, יוטיוב/ TODAY)
עובד בואינג ותיק לשעבר שהעלה חששות רציניים לגבי תקני הייצור של חברת התעופה העולמית נמצא מת בצ'רלסטון, דרום קרוליינה, בסוף השבוע, לפי משרד חוקרי מקרי המוות של מחוז צ'רלסטון.
בהודעה לעיתונות ממשרד מקרי המוות של מחוז צ'רלסטון נמסר כי ג'ון בארנט, בן 62, מת ב-9 במרץ, מ"מה שנראה כמו פצע של ירי עצמי". ממשטרת העיר נמסר כי הבלשים חוקרים את המקרה ו"ממתינים לסיבת המוות הרשמית, יחד עם כל ממצא נוסף שעלול לשפוך אור נוסף על הנסיבות סביב מותו של מר בארנט".

בהצהרה שסופקו ל-CNN על ידי עורכי דינו נאמר, "ג'ון היה בעיצומה של הצהרת חקירה בתיק הפיצוי שלו עם חושפי שחיתויות, שסוף סוף התקרב לסיומו. הוא היה במצב רוח טוב מאוד ומאוד מצפה לשים את השלב הזה בחייו מאחוריו ולהמשיך הלאה. לא ראינו שום סימן שהוא ייקח את חייו בידיו. אף אחד לא יכול להאמין בזה. כולנו הרוסים. אנחנו צריכים מידע נוסף על מה שקרה לג'ון. משטרת צ'רלסטון צריכה לחקור את זה בצורה מלאה ומדויקת ולספר לציבור מה היא מגלה. אי אפשר להשאיר שום פרט ללא שינוי".
משפחתו אמרה ל-NPR שהתיק עומד למשפט ביוני, והוסיפה כי בארנט "מצפה ליום שלו בבית המשפט ומקווה שזה יאלץ את בואינג לשנות את התרבות שלה". דוח המשטרה גורס כי השוטרים נשלחו לבצע בדיקת רווחה בהולידיי אין בצ'רלסטון מעט לפני 10:20 בבוקר ביום שבת. כשהם הגיעו, השוטרים מצאו את בארנט במושב הנהג של משאית במגרש החניה, עם פצע ירי בראשו. הוא החזיק אקדח. מותו של בארנט נקבע בזירה, כך מסרה המשטרה.
בדו"ח המשטרה נאמר גם כי נמצאה לידו פיסת נייר שנראתה כמו פתק. ה-BBC דיווח כי בארנט היה בצ'רלסטון לראיונות משפטיים ונקבע לחקירה נוספת בשבת. הוא נמצא מת לאחר שלא הופיע. כשהגיעו לתגובה לגבי מותו של בארנט, בואינג פרסמה הצהרה שבה נאמר: "אנו עצובים על מר. מותו של בארנט, ומחשבותינו עם משפחתו וחבריו".
בהצהרה ממשטרת צ'רלסטון צוין כי המחלקה מודעת למקרה שעורר תשומת לב בינלאומית, ואמרה: "זה בראש סדר העדיפויות שלנו להבטיח שהחקירה לא תהיה מושפעת מספקולציות אלא מובלת על ידי עובדות וראיות. לאור האופי הרגיש של החקירה, איננו יכולים להשתתף בראיונות לתקשורת בשלב זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה