בעולם

בואינג שוב מסתבכת: על מה נקנסה ב-51 מיליון דולר?

חברת בואינג הסתבכה לאחר שהתברר כי הפרה את חוקי הייצוא של טכנולוגיות צבאיות, וכך התאפשר למספר עובדי החברה בסין להוריד מידע צבאי חסוי. כעת נקנסה החברה בסכום אדיר של 51 מיליון דולר בשל ההפרות החמורות
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
בתקופה האחרונה נראה כי חברת בואינג מנסה לכבות את השריפות בזו אחר זו. לאחר שדלת אחת ממטוסיה התנתקה במהלך טיסה ונחתה בחצר בית בארצות הברית, והשבתת צי שלם של מטוסים מאותו הדגם, כעת חברת בואינג הסתבכה גם עם הצבא האמריקאי, וזה עלה לה ביוקר.
על פי הטענות, חברת בואינג לא שמרה כנדרש על חוקי הייצוא של טכנולוגיות צבאיות ולא ביצעה את ההגנה הדרושה על מידע חסוי, שעשה את דרכו לכמה מעובדי החברה בסין, שהורידו מידע שכזה וכך הודלפו פרטים חסויים וחשובים על מטוסי קרב, מסוקים ומערכות הגנה אוויריות.
בסך הכל בבואינג הודו בכך שהם יודעים על יותר מ-100 מקרים של הורדת מידע חסוי בידי גורמים שאינם מורשים לכך, ולכן החברה הסכימה לגובה הקנס הגבוה עליו הוחלט, בגובה 51 מיליון דולר.

בנוסף לקנס, החברה תהיה תחת פיקוח בשנתיים הקרובות, בכדי לוודא שהם אכן עומדים במילתם בנוגע לשיפור המערכות והפרצות שהתגלו בעקבות המקרה. בחברה מסרו כי הם מחויבים לחוקים ולסטנדרטים הנדרשים ויפעלו לתקנם בהקדם האפשרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה