משפט

מחריד: נערה הטיחה את ראשה של נערה אחרת בבטון עד שהפסיקה להגיב

סרטון מזעזע רץ ברשת ומסעיר את האמריקאים: נערה בת 15 תקפה והכתה באכזריות תלמידה אחרת, הטיחה את ראשה ברצפת בטון כמה פעמים עד שהנערה השתתקה ופרפרה ומצבה הוגדר כאנוש

מערכת ice | 
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
סרטון קשה לצפייה התפוצץ אמש (ראשון), ברשת. בסרטון רואים שתי תלמידות מכיתה י',  בבית ספר תיכון בשם הייזלווד איסט, בסנט לואיס, שבמיזורי ארצות-הברית. בתיעוד המחריד נראה שאחת התלמידות, הכתה באכזריות בעזרת אגרופים תלמידה אחרת, הפילה אותה לרצפה, והטיחה את ראשה ברצפת הבטון כמה פעמים עד שאותה נערה התחילה לפרפר וכבר הפסיקה להגן על עצמה.
הקטטה הקשה הותירה את הקורבן מאושפזת עם חבלת ראש קשה, מהמשטרה מסרו כי אינה מתה מהמקרה אך קיים חשש כבד לחייה בעקבות התקרית. כמו כן, מבית הספר התיכון פרסמו את שמה של התוקפת, שמה הוא מוניס דקלו, שחקנית מנבחרת הכדור-עף בתיכון בו התלמידות לומדות.
ורה קליי, דוברת משטרת מחוז סנט לואיס מסרה על המקרה הקשה כי נערה בת 15 נעצרה לאחר המקרה באשמת תקיפה והיא מוחזקת כעת על ידי בית המשפט למשפחה במחוז סנט לואיס. כשקליי נשאלה על זהותן של הבנות, היא הגיבה כי: "אנחנו לא מפרסמים את שמותיהן של הנערות, מכיוון שהן קטינות".
 
כמו כן, אפילו מנכ''ל טסלה, אילון מאסק לא יכל להישאר אדיש למראות הקשים וצייץ על המקרה: "ראשה נופץ באכזריות בבטון מספר פעמים, מדובר ברצח מדרגה שלישית לפחות".
 
מבית הספר הייזלווד פורסם על התקרית: "זו טרגדיה בכל פעם שילדים נפגעים. בריונות ואלימות הם נושאים שכולנו צריכים לקחת עליהם אחריות ולפעול לפתרון למען ילדינו. מחוז בית הספר הייזלווד מביע את תנחומיו הכנים לכל המעורבים ויציע תמיכה רגשית נוספת מצוות התמיכה והמשבר שלנו לנזקקים. אנו מצפים להמשיך לשתף פעולה עם הקהילה שלנו למען עתיד ילדינו. אנא היו אדיבים ומכבדים למשפחות המעורבות בתקופה קשה זו, התחייבנו לעזור ולפעול למען שיפור הקהילה כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה