משפט

ארקיע חוטפת תביעה: המשפחה נתקעה בפריז ב-7.10 ושילמה ביוקר

משפחה מהצפון תובעת מחברת התעופה הישראלית פיצוי בגובה כ-8,000 שקלים בגין ההוצאות העודפות שנגרמו להם עקב הביטול לכאורה, כמו רכישת כרטיסים חלופיים במחיר יקר יותר באל על
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
על פי פרסום במיינט הקריות, זוג המתגורר בקרית אתא, שטוען כי טיסתו חזרה לישראל מפריז בוטלה פעמיים על ידי ארקיע ביום פרוץ פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", תובעים מחברת התעופה הישראלית פיצוי בגובה כ-8,000 שקלים בגין ההוצאות העודפות שנגרמו להם עקב הביטול לכאורה, כמו רכישת כרטיסים חלופיים במחיר יקר יותר באל על.
בעוד המשפחה חיפשה טיסה כדי לשוב לארץ, בנם הבכור, לוחם בצנחנים הוקפץ על פי הדיווח בצו 8 מבלי שהם יכלו להיפרד ממנו, דבר שהוסיף לחוסר האונים שלהם בשבת השחורה. המשפחה אמורה הייתה לשוב ב-8 באוקטובר, אבל כאמור ב-7.10 מתקפת החמאס בדרום פתחה את המלחמה.

בשל האירועים, ארקיע הודיעה כי הטיסה נדחתה ל־9 באוקטובר, בשעה 19.00. בשל העובדה שנאלצו להעביר לילה נוסף במלון, הם שילמו 221 יורו, גם כשהגיעו לשדה התברר כי היא לא תוציא טיסה לישראל וגם זו נדחתה. בשל כך המשפחה רכשה חמישה כרטיסים לאל על, לכיוון אחד, בעלות של 8,500 שקל.
בתביעה צוין: "בשלב זה התובעים ושלושת ילדיהם החלו במסע טרטור שלא ניתן לתאר במילים לטענתם, אשר מלווה עם הודעה מבנם הבכור, לוחם בצנחנים שגויס בצו 8 למילואים, מבלי שתהיה לתובעים אפשרות לפגוש ו/או להיפרד ממנו טרם יציאתו למלחמה, מה שהסב לתובעים לחץ נפשי בל יתואר".
עוד נטען במיינט קריות: "ביטול הטיסה גרמה לבני המשפחה הוצאות רבות: שני לילות נוספים במלון, מוניות, אוכל ושתייה ורכישת כרטיסי טיסה חדשים באל-על, סך הכל 14,492 שקל. מנגד, זיכתה אותם ארקיע בסכום של 6,264 שקל. בני הזוג מבקשים שבית המשפט יחייב את חברת ארקיע לשלם להם את ההפרש בסך 8,224 שקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה