בריאות

טבע בהודעה מרגשת: זה מה שתעשה החברה ב-14.1

חברת התרופות הישראלית הצטרפה ליוזמה לציון "100 ימים בשבי" אותה מובילים נציגי משפחות החטופים וזוכה לתמיכה רחבה של חברות רבות במשק, ביום ראשון הקרוב בשעה 11:00 עובדי החברה יעצרו את שגרת היום ויקשיבו לסיפור מאבקו של יאיר מוזס להשבת הוריו וקרוביו משבי חמאס
מערכת ice |  1
בניין חברת טבע (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
חברת טבע מצטרפת ליוזמה לציון "100 ימים בשבי", שמובילים נציגי משפחות החטופים, וזוכה לתמיכה רחבה של חברות רבות במשק. ביום א' (14.1.24) בשעה 11:00 עובדי טבע יעצרו לרגע משגרת היום ויקשיבו לסיפור מאבקו של עובד החברה ממטה טבע בת"א, יאיר מוזס להשבת הוריו, בני משפחה נוספים והחטופים כולם, משבי החמאס, בחזרה לישראל.
בעוד אמו מרגלית מוזס, מקיבוץ ניר עוז, וקרובי משפחה נוספים (דורון כץ-אשר ובנותיה רז ואביב) הוחזרו לישראל במהלך הפעימות הראשונות, אביו, גדי עודנו נמצא בידי החמאס, שאף פרסם לאחרונה, כחלק מהמלחמה הפסיכולוגית, אות חיים מצמרר ממנו.
כמו כן, טבע מקימה בימים אלו את קרן "מטפלים בנפש" לקידום הטיפול בטראומה הישראלית מתוך הבנה כי לאחר ה-7 באוקטובר, רבבות ישראלים וישראליות הצטרפו למעגל ההתמודדות עם טראומה, וכעת נדרשים לטיפול וריפוי, כשבפועל אין מספיק מטפלים ומטפלות בישראל המוסמכים לכך, מה שהופך את נושא הטיפול בנפש לאתגר לאומי מן המעלה הראשונה.
על כן ׳טבע׳ החליטה לתרום ממומחיותה וממשאביה למען החברה הישראלית ולמען המטפלות והמטפלים המקצועיים בפרט ולהקים את קרן "מטפלים בנפש" לקידום הטיפול בטראומה הישראלית. קרן זו נועדה להכשיר מאות מטפלים מקצועיים נוספים ולחזק את מרכזי החוסן בדרום – יחד עם ׳הקואליציה הישראלית לטראומה׳ –  ובנוסף, לפעול לאיתור ושילוב חדשנות טכנולוגית בטיפולים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על טבע בעולם (ל"ת)
    אלירן קוז 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור