בריאות

סופוויב בעננים: המכשיר שפיתחה החברה הישראלית קיבל אישור FDA

אחד השלבים הקריטיים לכל חברה העוסקת בפיתוח תרופות, מכשור רפואי או מזון הוא אישור ממנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA). החברה הישראלית חצתה בדיוק את השלב הזה, בנוגע למכשיר החדשני שלה לטיפול בבעיה המרגיזה
מערכת ice |  1
שמעון אקהויז להבית אקרמן סופוויב (צילום יחצ סופוויב)
למרבית האנשים, כאשר הם מגיעים לגל מסוים מתחילה הבעיה המציקה, על אף שהיא אסתטית בלבד, של מראה רופס בזרוע. בחברת סופוויב הישראלית שקדו על פתרון בדיוק לבעיה זו, וכעת לאחר עבודה מאומצת, החברה מבשרת על ציון דרך משמעותי, קבלת אישור מנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA).
האישור הגיע לאחר מחקר קליני בקרב 46 מטופלים, כאשר 93% הביעו סיפוק ואמרו כי ישנו שיפור במראה הזרוע. המכשיר שפיתחו בסופוויב אמור להשפיע ולשפר את המראה הרופס, תוך טיפול בצורה לא פולשנית ועל פי החברה ללא כאבים וללא אי נוחות בזמן או לאחר הטיפול. על פי האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים, שוק הברכיופלסטיקה (הרמת זרוע כירורגית) בארה"ב צמח ב-25% בין השנים 2019-2022.
לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב אמר: "אנו שמחים לקבל את אישור ה-FDA לשיפור מראה עור רופס של הזרוע העליונה, אישור הנתמך בתוצאות מחקר קליניות מצוינות. אישור זה מדגים ביתר שאת את יכולתנו לטפל בבעיות אסתטיות רפואיות נפוצות שמלוות רבים ברחבי העולם, ומשפיעות ישירות על בריאותם ועל הדימוי העצמי שלהם".
עוד אמר: "בין אם העור הרפוי בזרועותיהם העליונות הוא תוצאה של הזדקנות, ירידה במשקל, גנטיקה או שילוב של הגורמים, תוצאות המחקר שביצענו הינן ברורות ואובייקטיביות, וסוללות את דרכה של סופווייב להפוך לספקית המובילה בתעשיית האסתטיקה הרפואית הלא-פולשנית שהולכת וגדלה".
לסיום, אמר: "אנו מצפים להמשיך ולהרחיב את השימוש בטכנולוגיה החדשנית שלנו לצורכי טיפול אסתטי באיזורי גוף נוספים, ומעריכים שהרחבת מגוון הטיפולים האפשריים באמצעות מכשיר ה-SofwaveTM שלנו תתמוך בהמשך ההתרחבות המואצת של סופווייב בשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה ש הם נותנים אישור .זה בעיקר שאנשים לא נפגעים ...
    חחחחח 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא על זה שזה עוזר....
    סגור