בריאות

טרגדיה: המוזיקאי האהוב מת בגיל 65 ממחלה קשה

שיין מקגואן, שהיה סולן להקת ה"פוגס" האירית נפטר לאחר שנים של בעיות בריאותיות ודלקת קרום המוח, אשתו ספדה לו: "בורכתי מעבר למילים שפגשתי אותו ולאהוב אותו ולהיות כל כך אהובה עליו בלי סוף וללא תנאים ושזכיתי לכל כך הרבה שנים של חיים ואהבה ושמחה וכיף וצחוק וכל כך הרבה הרפתקאות"
מערכת ice | 
הופעות (צילום pixabay)
בגיל 65 בלבד אבל אחרי סבל רב עם דלקת במוח, שיין מקגואן, שהיה סולן להקת ה"פוגס" מגאוות אירלנד, נפטר היום (חמישי) לאחר שסבל במשך שנים מבעיות בריאות, כולל דלקת קרום המוח כשמ-2015 התנייד בכסא גלגלים.
אשתו ויקטוריה קלארק כתבה ברשתות החברתיות: "אני לא יודעת איך להגיד את זה אז אני פשוט אגיד את זה. שיין שתמיד תהיה האור שאני מחזיקה לפניי ומידת חלומותיי ואהבת חיי והנשמה הכי יפה ומלאכית יפה. והשמש והירח והתחלה והסוף של כל מה שיקר לי הלך להיות עם ישו ומריה ואמו היפה תרזה".,

עוד היא ספדה: "בורכתי מעבר למילים שפגשתי אותו ולאהוב אותו ולהיות כל כך אהובה עליו בלי סוף וללא תנאים ושזכיתי לכל כך הרבה שנים של חיים ואהבה ושמחה וכיף וצחוק וכל כך הרבה הרפתקאות. אין דרך לתאר את האובדן שאני מרגישה ואת הגעגוע לעוד אחד מהחיוכים שלו שהאירו את עולמי".
לסיום כתבה: "תודה תודה תודה תודה על הנוכחות שלך בעולם הזה עשית אותו כל כך מואר ונתת כל כך הרבה אושר לכל כך הרבה אנשים עם הלב והנשמה והמוזיקה שלך. אתה תחיה בליבי לנצח. רייב און בגינה רטובה מגשם שכל כך אהבת, היית כל העולם בשבילי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה