בריאות

המשבר בביטוח הסיעודי: "המוצר לא כלכלי ולא כדאי"

חמה גולדווסר, יו"ר ועדת בריאות בלשכת סוכני ביטוח התייחסה לנושא: "לצערי לשכת סוכני הביטוח התריעה וצעקה שנים רבות שהשיטה של מימון תשלום התביעות של פוליסות הסיעוד בקופות החולים במתכונתן הנוכחית, יביא לקריסה"
מערכת ice | 
נחמה גולדווסר (צילום ניר קידר)
המשבר בתחום הביטוח הסיעודי הולך ומחריף. קרן העודפים של קופת חולים כללית צפויה להתרוקן בתוך פחות משנה ורשות שוק ההון ומשרדי הבריאות והאוצר שוקלים לייקר פרמיות, להקטין את הפיצוי החודשי, להאריך את ההמתנה או להרע את זכאות ההכרה בחולים סיעודיים, כאשר הצעה נוספת היא להלאים את ביטוח הסיעוד של הקופות.
נחמה גולדווסר, יו"ר ועדת בריאות בלשכת סוכני הביטוח התייחסה לנושא ומסרה: "לצערי לשכת סוכני הביטוח התריעה וצעקה שנים רבות שהשיטה של מימון תשלום התביעות של פוליסות הסיעוד בקופות החולים במתכונתן הנוכחית, יביא לקריסה. תשלום מרבית התביעה מכספי המבוטחים דומה לקרנות הפנסיה של פועלי הבניין דאז. רשות רשות שוק ההון מחליטה על כללים אשר מרחיקים את הכדאיות הכלכלית של חברות ביטוח מסחריות הנשענות על מבטחי משנה ולא נותנות לייקר את הפרמיה משמעותית ובכך פוגעים במבוטחים העתידיים".
היא הוסיפה: "המוצר לא כלכלי ולא כדאי, על מנת שהמבוטחים יוכלו להמשיך ליהנות מביטוח סיעודי גם בשנים הבאות על רשות שוק ההון  לשחרר את החסמים ולפתור את הרגולציה באופן מידי. אחרת פנינו למשבר עצום בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה