בריאות

קדימהסטם בהישג חדש: קיבלה פטנט שיסייע לטיפול בסוכרת

חברת הביוטכנולוגיה, קדימהסטם, מודיעה שקיבלה אישור לפטנט ממשרד הפטנטים האמריקני עבור טכנולוגיית התרפיה התאית של החברה, ומוצר החברה לטיפול בסוכרת - IsletRx
מערכת ice | 
קדימהסטם (צילום קדימהסטם)
חברת הביוטכנולוגיה, קדימהסטם, מודיעה היום (שלישי) שקיבלה אישור לפטנט ממשרד הפטנטים האמריקני עבור טכנולוגיית התרפיה התאית של החברה, ומוצר החברה לטיפול בסוכרת - IsletRx. פטנט מיון התאים יהיה מוגן עד יולי 2038 עבור טכנולוגיית בְּרִירַת התאים וההעשרה החדשנית של החברה, שהינה תרפיה תאית של החברה ותרופה פוטנציאלית לסוכרת.
מדובר בטכנולוגיה ייחודית שביכולתה להעשיר את הרכב תאי איי הלבלב המיוצרים מתאי גזע ובכך להביא לידי שימוש בעיקר את התאים הרלוונטיים להשגת האפקט הטיפולי המרבי. החברה פועלת בשלב קליני בתחום התרפיה התאית (Cell Therapy), המפתחת ומייצרת מוצרי מדף מבוססי תאים אלוגניים באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לפיתוח תרפיות תאיות לטיפול במחלות נוירודגנרטיביות ולסוכרת.
אישור רישום הפטנט בארה"ב הוא בעל חשיבות גבוהה, במיוחד לאור פרויקט שיתוף הפעולה עם חברת iTolerance, חברה אמריקנית בתחום הסוכרת וקרן BIRD. הפרויקט ישלב את הטכנולוגיות של קדימהסטם ו- iToleranceבמטרה לפתח ולמסחר טכנולוגיה רגנרטיבית פורצת דרך לריפוי הסוכרת ללא צורך בדיכוי מערכת החיסון של המטופלים. קרן BIRD אישרה מתן מענק של מיליון דולר ארה"ב לפרויקט.
מנכ"ל קדימהסטם, אסף שילוני, מסר: "קדימהסטם מאמינה כי הטיפול של החברה יכול לשפר את איכות החיים של מאות אלפי בני אדם החולים בסוכרת תלויית אינסולין בארה"ב דרך התרופה הייחודית הפוטנציאלית של החברה לסוכרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה