בריאות

מכת החולדות בבני ברק מחמירה: פעוטה ננשכה בכל גופה בלילה

ילדה בת שנתיים וחצי בלבד ננשכה במקומות רבים בגופה על ידי חולדה שהצליחה לחדור לחדרה בלילה. ההורים העידו כי בשעות הלילה המאוחרות הילדה נכנסה לחדרם והם ראו שהיא מדממת במוקדים שונים באופן מסיבי ושכל מיטתה מלאה בדם
מערכת ice |  2
חולדה
לפני כחודש דיווחנו על מגפה חדשה - מגפת החולדות בבני ברק. אין-ספור תושבים חסרי אונים העידו ששמו לב לנוכחות מסיבית של חולדות בעיר, ובפרט בהיקף שבו הן מצליחות לחדור לבתים ואפילו לנשוך. השבוע הבעיה הזו הגיעה לרף חדש ובלתי מתקבל על הדעת.
בישראל היום מדווחים כי ילדה בת שנתיים וחצי בלבד ננשכה במקומות רבים בגופה על ידי חולדה שהצליחה לחדור לחדרה בלילה. ההורים העידו כי בשעות הלילה המאוחרות הילדה נכנסה לחדרם והם ראו שהיא מדממת במוקדים שונים באופן מסיבי ושכל מיטתה מלאה בדם.
ההורים הגיעו עם הילדה למיון ושם הרופאים נדהמו מההיקף של הפציעות ואכן אישרו כי מדובר בנשיכות של חולדה. עם זאת, הרופאים הסבירו כי נדיר לראות מקרה בו חולדה תוקפת אדם בכל גופו כך. בעקבות הדימום הרב צוות הרופאים החליט להשאיר את הילדה באשפוז, אך היא צפויה להשתחרר בימים הקרובים.
עם זאת, ההורים מעידים שהם מפחדים לחזור לבית מחשש לחדירה נוספות של החיות המציקות והמסוכנות.
כפי שצוין, לא מדובר בדבר חדש. מתברר כי מאז החלו העבודות להקמת הרכבת הקלה בעיר החלו החולדות לעלות מעל לפני שטח. עד כה בעירייה החליטו להפוך את הפחים החיצוניים לפחים מוטמנים, וראש העיר, אברהם רובינשטיין, הודיע כי ימונה פרויקטור שירכז את הנושא במטרה למגר אותו. עם זאת, לא ממש חל שיפור במצב, והתושבים המודאגים מעידים על איכות חיים ירודה בעקבות הבעיה המטרידה הזו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לשים מלכודות בכל הבית וכאשר תופסים חולדה לנשוך אותה
    מוטי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם החולדה הייתה עושה כך והייתי תופס אותה צ, הייתי נושך אותה בכל הגוף לפני הייתי מוודא שאני נושך אותה בגפיים שלר תוכל להתהלך יותר
    סגור
  • 1.
    בני ברק ? מושב העלוקות ? להעביר לנגב יש שם הרבה שטחים (ל"ת)
    ז'וז'ו 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור