בריאות

הוציא 100 אלף דולר על ניתוח כואב להארכת רגליים

גבר מג'ורג'יה שבארה"ב שילם לא פחות מ-100 אלף דולר, בסך הכול, לשני ניתוחים כדי להוסיף לגובהו כ-17.78 ס"מ. הוא העיד שממש לא היה מרוצה מגובהו המקורי שהיה כ-1.80 מטר. לכן, לאחר בדיקה מקיפה הוא החליט לבצע ניתוח, בשני חלקים כאובים, בטורקיה
מערכת ice |  1
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
כזה עוד לא שמענו: גבר מג'ורג'יה שבארה"ב שילם לא פחות מ-100 אלף דולר, בסך הכול, לשני ניתוחים כדי להוסיף לגובהו כ-17.78 ס"מ. בריאן סנצ'ז, בן 33 ואב לשניים, העיד שהוא ממש לא היה מרוצה מגובהו המקורי שהיה כ-1.80 מטר. לכן, לאחר בדיקה מקיפה הוא החליט לבצע ניתוח, בשני חלקים, בטורקיה.
סנצ'ז סיפר על חייו לפני הניתוח: "הבנתי שהרגליים שלי קצרות מדי ביחס לגוף שלי. אני רחב ויש לי ידיים ארוכות, אבל הרגליים הקצרות שלי גרמו לי להיראות אחרת. כמעט נראיתי כמו אגודל מנופח". לאחר שבדק על ניתוחים אפשריים הוא מצא קליניקה בטורקיה שכבר ביצעה ניתוח הארכה שכזה ל-4,400 מטופלים, ומצא כי הניתוח מלווה ביועצי בריאות הנפש ורופאים פסיכותרפיים. 
כמו כן, הוא הודה שמשפחתו הייתה בהלם שהוא רוצה לעשות את הניתוחים, אבל הודו כי זה מאוד אופיינו לו לבחור בצעדים כאלו, תרתי משמע. "אני יודע שזה משוגע, מאוד יקר, גוזל זמן, קשה, כואב ואפילו מסוכן" הוא הודה. על הניתוח הראשון שילם 37 אלך דולר.
בכללי נסביר כי הניתוח כלל שבירה של מספר עצמות, הוצאה של מח עצם, והכנסת ברזלים לתוך העצמות - ואת שאר הפרטים הכואבים והגרפיים נחסוך מכם. לאחר הניתוח הוא סיפר כי הקושי הכי גדול שלו בהתחלה היה המחסור בשינה והעובדה שלא היה לו מושג עד כמה זה באמת יכאב. עם זאת, הוא טוען כי הכאב היה שווה את זה, אפילו שהוא עדיין לא יכול ללכת ונעזר בכיסא גלגלים.
במרץ האחרון הוא טס כדי לבצע את החלק השני של הניתוח, הפעם בעלות של כ-69.5 אלף דולר. בחלק הזה הוא מספר שלא היו כאבים כמו בניתוח הראשון ומטרת הניתוח הנוכחי הייתה למתוח את רגליו. הוא סיפר שעד כה הוא הצליח לעמוד רק פעמים ספורות, אך הוא כבר מרוצה מהתגובות שהיו לאנשים אחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף היה לשלם 100 דולר לטיפול פסיכולוגי. (ל"ת)
    מיכאל 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור