בריאות

ביזיון בבית החולים ברזילי: המנהל יצא לחופשה - המחלקה נסגרה

מאיר מרציאנו חשף בחדשות 13 כי בבית החולים לא מצאו מחליף, ובמשרד הבריאות אישרו לסגור את המחלקה והילדים המאושפזים בטיפול נמרץ פונו לבתי חולים אחרים. אלמוג בוקר הדגיש: "כן, ילדים בטיפול נמרץ, עם כל הסיכון שיש בכך, הועברו לבית חולים אחר"
מערכת ice |  2
בית החולים ברזילי (צילום ויקיפדיה)
מקומם מאוד. כנראה שלא הייתם שקטים אם הייתם יודעים שזה מה שקורה בבית החולים שמטפל בכם, או באחד מהיקרים לכם. הכתב בדרום של חדשות 13 אלמוג בוקר, הציג את המקרה התמוה מאוד בבית החולים ברזילי באשקלון, בו בכיר עזב לחופשה ומשאין לו מחליף, כל המחלקה נסגרה והחולים פונו לבתי חולים אחרים.
על פי מה שכתב בוקר באינסטגרם שלו בצורה עוקצנית למדי: "סיפור שבחיים לא תשמעו במרכז הארץ: מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית חולים ברזילי שבאשקלון יצא לחופשה- המחלקה נסגרה".
.
מאיר מרציאנו חשף בחדשות 13 כי בבית החולים לא מצאו מחליף, ובמשרד הבריאות אישרו לסגור את המחלקה והילדים המאושפזים בטיפול נמרץ פונו לבתי חולים אחרים. בוקר הדגיש: "כן, ילדים בטיפול נמרץ, עם כל הסיכון שיש בכך, הועברו לבית חולים אחר".
.
לסיום הוא תקף את מקבלי ההחלטות: "אין סיכוי שדבר כזה היה קורה במרכז הארץ, אבל בדרום הרחוק- אי שם באשקלון מותר הכל. דין אחד למרכז, דין אחר לדרום. כבר התרגלנו. בושה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה למדינה
    דוד 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמזניחה את הרפואה בפריפריה, מנהל מחלקה מדהים שעלי כתפיו כל הנטל, ללא ימים ולילות. ללא שום עזרה, זמין 25/7. ואילו להעדר ליום אסור לו!!! מנהל המחלקה מלאך מדהים.
    סגור
  • 1.
    הצפון והדרום הם רק במפה
    צפוני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצפון והדרום סובלין מרמת רםואה נחותה בהרבה מאשר מרגז הארץ. ידוע מה עושה הכללית לבית החולים העמק בעפולה שמשרת כ- מיליון תושבים. כמה מחכים בתור לטיפולי הדמיה ניתוחים וצרכים אחרים. מבחינת משרד הבריאות עש מדינה המרכז ומדינת הצפון והדרום.
    סגור