תרבות ופנאי

אדם מרגש: זה מה שעשה באמצע בית החולים איכילוב

הזמר החליט לעשות מהלך מרגש רגע לפני שייכנס לסדרת הטיפולים בהגעתו לבית החולים איכילוב ועוד בטרם ההתייעצות עם הרופאים במכון הקרינה, כאשר החליט להופיע בלובי לעיני המטופלים ובני משפחותיהם
מערכת ice | 
אדם בקמפיין צטאפיל (צילום נוי ארקובי)
רק בתחילת השבוע חשף הזמר האהוב אדם, אחד הכוכבים הגדולים ביותר של שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 חושף בראיון עם גיא פינס ל'ערב טוב' בקשת 12, כי הוא יצטרך לעבור עוד סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה.
הזמר החליט לעשות מהלך מרגש רגע לפני שייכנס לסדרת הטיפולים בהגעתו לבית החולים איכילוב ועוד בטרם ההתייעצות עם הרופאים במכון הקרינה, כאשר החליט להופיע בלובי לעיני המטופלים ובני משפחותיהם.

ואיך לא? הוא סיים את ההופעה הקצרה עם הלהיט הכי גדול שלו משנות ה-90, ״אין מוצא״ זאת לבקשת הקהל, אבלך עם טוויסט קטן כאשר הוא שר "יש מוצא" והצליח לרגש את הסובבים שמחאו לו כפיים.
"עדיין מתקשה לעכל", סיפר אז אדם אחרי שחלה בעבר במחלה הקשה, כעת הזמר אדם משתף: "היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה, עדיין מתקשה לעכל, מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר אלא בעזרת השם להתמודד עם מה שיבוא".‏

אמש (חמישי) הופיעה אדם במועדון הגריי בתל אביב. "האנרגיות האלה מרפאות יותר מכל כימו. הלוואי שהכל יהיה טוב בע"ה, כי בא לי להיות בריא ולהמשיך", אמר לפני המופע.
אדם סיפר לקהל על שיחה שהייתה לו עם הרופא שלו. "זה יושב בעצב שקרוב פחות ממילימטר לעצב של מיתרי הקול", אמר לקהל, שנאנח. "הוציאו את הגידול, אני מדבר לא? אבל זה לא פאנץ'.
"הפאנץ' שהוא אמר שזה קרוב לעצב מיתרי הקול ושיש מצב, סיכוי סביר-גדול, שאם במקרה ייגעו, קורה, אז זה יגרום לי לצרידות תמידית. נשבע לכם. ואז אני מסתכל עליו ואומר לו דוקטור, מה אתה מדבר, עשיתי קריירה מזה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה