תקשורת ומדיה

אחד הזמרים האהובים בישראל חולה בסרטן: "אצטרך לעבור כימותרפיה"

הזמר אדם סיפר בראיון לפינס: "אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית חולים היום. אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב, בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים"
מערכת ice | 
אדם בקמפיין צטאפיל (צילום נוי ארקובי)
עצוב מאוד. הזמר האהוב אדם, אחד הכוכבים הגדולים ביותר של שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 חושף בראיון עם גיא פינס ל'ערב טוב' בקשת 12, כי הוא יצטרך לעבור עוד סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה.
"עדיין מתקשה לעכל", סיפר אדם אחרי שחלה בעבר במחלה הקשה, כעת הזמר אדם משתף: "היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה, עדיין מתקשה לעכל, מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר אלא בעזרת השם להתמודד עם מה שיבוא".‏

עוד הוא סיפר בראיון לפינס: "אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית חולים היום. אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב, בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים".
בשנת 1981 התחתן אדם עם מיכל בת שבע (רנד), אך הם התגרשו תשעה חודשים מאוחר יותר. באוקטובר 2007 אדם יצא מהארון כהומוסקסואל. בשנת 2010 הוקרן סרטה התיעודי של הבמאית מירי פרלמן, "חיים ואדם". הסרט מלווה את אדם במשך ארבע שנים, בין השאר בעבודתו בספינת בידור, בפרידה מבן זוגו יניר, ובביקור בקברה של אמו, חוה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה