בריאות

ריקול לעוגה האהובה: זה המותג שיורד מהמדפים בישראל

עוד נמסר בהודעת הריקול של קונדיטוריית ארטיזן על עוגת הבראוניס: "בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות מפעל לחם ארטיזן אוסף את המוצר מדרכי השיווק"
מערכת ice |  4
ריקול (צילום freepik)
מפעל  לחם ארטיזן בע"מ  קורא להחזרת  המוצר/ים:  עוגת בראוניס, זאת לאחר שבבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון לשכת הבריאות מחוז מרכז, נמצא שהרכיב "ביצים" אינו מופיע במידע על האלרגנים בתווית המוצר , אך מופיע ברשימת הרכיבים.
במוצר עוגת בראוניס, במשקל של כ-500 גרם. תאריך אחרון לשיווק: כל התאריכים עד  30/06/2023 כולל. מיוצר ע"י קוד יצרן HMTK ומשווק ע"י לחם ארטיזן בע"מ, צרכנים שיש להם אלרגיה לביצים ולאלרגנים הנוספים המופיעים בתווית המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו.
עוד נמסר בהודעת הריקול של החברה על עוגת הבראוניס: "בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות מפעל לחם ארטיזן אוסף את המוצר מדרכי השיווק. לבירורים ושאלות ניתן לפנות לטלפון 097462525".
לחם ארטיזן, מאפייה וקונדיטוריה אשר נוסדה באביב 1999 על ידי האחים חיים וגיא שדות ושמשון רוט ז''ל. את ראשית דרכם המקצועית התחילו האחים לבית שדות בטורנטו שבקנדה, שם למדו את רזי האפיה מדודם, והשתלמו במשך כשש שנים בעבודה קשה במאפיות וקונדיטוריות בחו''ל. עם התבססותם, החלו האחים להשתמש במתכונים מסורתיים שמקורם בצרפת והחלו לאפות לחמים השייכים למשפחת ה-artisanal breads (ובעברית לחמים אמנותיים).
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוגה אהובה ? מי אמר? קונים אסם, עלית ולא חארטות (ל"ת)
    ש. 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בגלל זה אין לך מוח. תטעם משהו אינטליגנטי ואז אולי תהיה
    נוני 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר את ארטיזן שנים. הם מייצרים לחמים כמו שהיו לפני חמש מאות שנ ויותר. גם בריאים וגם עם טעם מטורף. כמוהם יש פחות מעשר מאפיות בארץ ולכן הם נחשבים ליהלום ולא זהב. מי שלא מכיר - שיטעם ואז יבין. אי אפשר להרוויח על הלחמים האלה בגלל שהייצור שלהם כל כך יקר אז הם מרוויחים מעוגות ועוגיות. אנחנו חייבים לחזק אותם ולא להחליש אחרת לא יהיו יותר כאלו.
    סגור
  • נו באמת.
    מירי 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכינים עוגת ספוג ביתית חבד תוך 5 דק .ומכניסים לתנור .גם טעים מאד וגם ריח ניפלא בבית
    סגור
  • 1.
    ניכר שבמשרד הבריאות התחילו לעבוד מדי שבוע מסירים מוצר (ל"ת)
    שינוי גדול 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור