בריאות

טרגדיה בצפון: פצוע אנוש בהתרסקות מטוס קל

הטייס דיווח על נחיתת אונס, ולאחר מכן הקשר עימו נותק. עם קבלת הדיווח שוטרי המחוז הצפוני החלו בסריקות עם מסוק של היחידה האווירית ומסוק של מד״א ובתוך זמן קצר המטוס אותר בשטח פתוח סמוך ליישוב אליפלט
מערכת ice | 
מטוס מתרסק (צילום פייסבוק)
אירוע קשה היום (שני) בצפון הארץ, לאחר שדווח לכוחות ההצלה, משטרה ולמד"א על התרסקות מטוס קל בין טובא זנגריה לאליפלט ובו שני אנשים שסבלו מפגיעות קשות לאור הנחיתה הקשה והלא יציבה של המטוס.
במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח מרשות שדות התעופה אודות טייס שדיווח על נחיתת אונס, ולאחר מכן הקשר עמו נותק. עם קבלת הדיווח שוטרי המחוז הצפוני החלו בסריקות עם מסוק של היחידה האווירית ומסוק של מד״א ובתוך זמן קצר המטוס אותר בשטח פתוח סמוך ליישוב אליפלט.
מהמסוק פונו שני בני אדם במצב אנוש ובמצב קשה. כוחות משטרה נמצאים במקום ונסיבות האירוע נבדקות. הדיווח הראשון למד"א היה בשעה 13:52. מסוק מד"א הוזנק למקום האירוע.
מדוברות מד"א נמסר לאחר הגעת הצוות: "לאחר פעולות חילוץ מורכבות, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א-הצלה אייר לבי"ח זיו, גבר כבן 40 במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית. פצוע קשה מחוסר הכרה שעדיין לכוד מטופל במקום. עדכון בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה