בריאות

טרגדיה בטיסה: נוסעת חשה ברע ומתה, המטוס ביצע נחיתת חירום

טרגדיה ענקית אירעה בטיסה של חברת התעופה "איזי ג'ט", כשנוסעת מתה לאחר שנראתה מובלת לשירותים כשהיא במצוקה. המטוס ביצע נחיתת חירום לאור האירוע המצער
מערכת ice |  1
נחיתה (צילום shutterstock)
טרגדיה ענקית אירעה שלשום (ראשון) בטיסה של חברת התעופה "איזי ג'ט", לאחר שנוסעת מתה. הנוסעת נראתה מובלת לשירותים כשהיא במצוקה טרם המוות. טיסת LS756 שעשתה את דרכה מטנריף בספרד לנמל התעופה של מנצ'סטר באנגליה, הוציאה התראה כשלוש שעות אחרי ההמראה ביום ראשון בלילה, לאחר שנוסעת נזקקה לסיוע רפואי דחוף, כך על פי דיווחים מעבר לים.
עדי ראייה שהיו על המטוס סיפרו על האירוע הקשה, כי הנוסעת החלה לחוש ברע ונזקקה לסיוע דחוף. בעקבות המצב הרפואי הקריטי של אותה אישה, המטוס החל להנמיך גובה מעל הים הקלטי לפני נחיתת חירום שביצע בנמל התעופה קורנוול ניוקוואי במחוז הדרומי של קורנוול.
לאחר נחיתת המטוס, הנוסעים אמרו שהמשטרה שוחחה עם צוות איזי ג'ט. מאוחר יותר המריא המטוס שוב, ונחת במנצ'סטר בסביבות השעה 22:00. פרטים נוספים על האירוע טרם אושרו, אך פניות נעשו לשירותי ההצלה של דרום-מערב בריטניה ומשטרת דבון וקורנוול לקבלת מידע נוסף.
בהצהרה, בחברת איזי ג'ט אישרו שהנוסעת אכן נפטרה, והודו לצוות וכן לנוסעים שסייעו. דובר החברה מסר בעקבות האירוע הטרגי: "טיסת LS756 מטנריף למנצ'סטר הופנתה אתמול בערב לנמל התעופה קורנוול ניוקוואי, עקב אירוע שבו נוסעת נזקקה לטיפול רפואי. למרבה הצער, אנו יכולים לאשר שהנוסעת נפטרה. מחשבותינו עם משפחתה וחבריה בתקופה קשה זו. ברצוננו להודות לצוות שלנו, כמו גם ללקוחות שהעניקו סיוע בטיסה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל ששמתם אילוסטרציה של מטוס,אבל למה לא מטוס של איזי
    עמית לונן 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג'ט ? קשה למצוא ברשת ?
    סגור