בריאות

מתחדשים: מאוחדת השיקה מרכז רפואה דחופה ראשי בירושלים

המרכז לרפואה דחופה הראשי החדש בירושלים הושק על ידי קופת חולים מאוחדת. המרפאה צפויה לטפל בכ-67 אלף מטופלים מדי שנה
מערכת ice | 
הסניף החדש של מאוחדת בירושלים (צילום צחי קראוס)
בשורה לתושבי ירושלים והסביבה: קופת חולים מאוחדת השיקה את המרכז לרפואה דחופה (מלר"ד) הראשי בירושלים ברחוב יפו במרכז העיר, המעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים דחופים למבוטחיה סביב השעון, בכל ימות השנה ובכל שעה.
למעלה מ-67 אלף אנשים מטופלים במלר"ד מדי שנה, כשהימים העמוסים ביותר הם חגי תשרי, ימי חול המועד וימי שבתון. בהן המרפאות סגורות או פתוחות באופן חלקי. המרכז הרפואי החדש, שמחליף את המבנה הישן ששכן באותו הרחוב, יסייע להפחית את העומסים הכבדים בחדרי המיון בבתי החולים בירושלים, ובמקביל יאפשר לפונים אליו לקבל מענה רפואי מקצועי ומהיר על ידי הרופאים.

ד"ר מנחם ביתן, המנהל הרפואי של מחוז ירושלים במאוחדת, מסר: "בין אם מדובר ברפואה פנימית, ילדים, כירורגיה, אורתופדיה או רפואה דחופה, מה שמייחד את המלר"ד החדש הוא שכל הרופאים בו הם מומחים בתחומם, ולא מתמחים. המקצועיות של הרופאים מאפשרת לנו לתת מענה טיפולי מדויק ולקבל את ההחלטות הרפואיות הנכונות ביותר. בנוסף, המלר"ד תוכנן באופן כזה שזמן השהייה הממוצע של כל מטופל של יעלה על שעה, מרגע הכניסה בשערי המלר"ד, רישום טריאז' אבחנה, טיפול ועד היציאה ממנו. אנחנו גאים מאוד לשרת אוכלוסיית העיר וסביבתה ולהיות שם עבור המבוטחים שלנו גם במקרים דחופים, ולא רק ברפואת השגרה במרפאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה