בארץ

קונסול ישראל בניו יורק יוזמן לשיחת שימוע בירושלים

שר החוץ אלי כהן החליט להזמין את קונסול ישראל בניו יורק, אסף זמיר, לשיחת שימוע לאחר שזמיר התבטא נגד הרפורמה המשפטית באוזניי תורמים אמריקאים: "אני מודאג מאוד מהכיוון אליו המדינה הולכת עכשיו"
מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם)
שר החוץ, אלי כהן, יזמין את קונסול ישראל בניו יורק, אסף זמיר, לשיחת בירור לאחר שזמיר התבטא נגד הרפורמה המשפטית במפגש עם תורמים אמריקאים. זמיר הביע דאגה ואמר: "אני מודאג מאוד מהכיוון אליו המדינה הולכת עכשיו. בית לאומי שהוא גם הבית של כולם חייב להיות דמוקרטי", כך לפי "וואלה".
זמיר עוד אמר: "לפעמים זה קל יותר ולפעמים זה קשה יותר. אבל זה כבר לא המצב בשבועות האחרונים. אני מודאג בצורה עמוקה מהכיוון בו המדינה הולכת כרגע...אם רוצים שיהיה לנו בית לאומי ושהוא יהיה הבית של כולם - הוא חייב להיות דמוקרטי".
גם נועה תשבי, שמונתה על ידי לפיד לתפקיד "שליחת שר החוץ למאבק באנטישמיות ובדה לגיטימציה" התבטאה נגד הרפורמה ואמרה כי הממשלה "החליטה לעשות שינוי דרמטי - היא מציעה שינוי בשיטת המשפט שהולך רחוק מדי".
יעל גרמן, שגרירת ישראל בצרפת החליטה להתפטר עקב הרפורמה המשפטית: "לא אוכל לייצג מדיניות השונה באופן כה קיצוני מכל מה שאני מאמינה בו", כך כתבה במכתב ששיגרה לראש הממשלה נתניהו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיקטטורה
    אזרח מודאג 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמתנגד לשליט נענש. כך עושים בדיקטטורה
    סגור
  • 1.
    קדימה הביתה
    גבריאל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי נגד אין לו מקום איתנו
    סגור