בריאות

האיחוד האירופי במהלך שיקשה על ישראלים לטייל באירופה

מערכת המידע וההרשאות האירופית מקבל דחייה נוספת לאחר שנדחתה פעמיים. כעת האיחוד האירופי מפרסם שהמערכת לא תפעל לפני נובמבר 2023
מערכת ice | 
האיחוד האירופי (צילום iStock)
מערכת המידע וההרשאות "ETIAS" האירופאית תוכננה להיות מושקת בשנת 2021 וכעבור זמן נדחיתה למאי 2023. כעת האיחוד האירופי משחרר הודעה שמודיעה על דחייה נוספת בשחרור המערכת. הפעם הוא מציין כי היא לא תהיה פעילה עד נובמבר 2023.
מטרת המערכת היא לסנן את האנשים הנכנסים לתוך תחומי האיחוד האירופי ולתוך המדינות החתומות על אמנת שנגן. המערכת הינה אוטומטית ואמורה לספק את אישור השהייה תוך דקות ספורות בעלות סמלית של כ- 7 אירו. כרגע מדובר על כ- 60 מדינות שהאזרחים שלהם יצטרכו להגיש בקשה על מנת להיכנס לאירופה: איחוד האמירויות, יפן, מקסיקו, ישראל, ניו זילנד ועוד. במידה והבקשה תדחה יהיה ניתן להגיש ערעור שייבדק בצורה ידנית בשונה מהמערכת האוטומטית.
המדינות שאליהן נצטרך את אישור השהייה הן: אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, מונקו, הולנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, סן מרינו, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה, שווייץ והוותיקן. גם בולגריה, קרואטיה, קפריסין ורומניה יצטרפו למהלך זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה