בריאות

מוצרי הניקיון הללו אסורים לשימוש: "יכולים להכיל חיידקים מסוכנים"

בהודעת הריקול שהופצה למוצרי THE LAUNDRESS שגם נצרכים בישראל, נכתב: "אנשים עם מערכת חיסון חלשה, מכשירים רפואיים חיצוניים ומצבי ריאות שנחשפים לחיידקים עומדים בפני סיכון לזיהום חמור שעלול לדרוש טיפול רפואי"
מערכת ice | 
עובדי ניקיון (צילום shutterstock)
חברת THE LAUNDRESS מודיעה על ריקול לעשרות מוצרי ניקיון מחשש לזיהום בקטריאלי. המוצרים שווקו באתר החברה בארצות הברית, אך יש לקוחות ישראליים שהזמינו את המוצרים ארצה.
בהודעת הריקול שהופצה באנגלית בארה"ב, נכתב: "ריקול זה כולל חומר ניקוי כביסה של The Laundress, מרכך בד ומוצרי ניקוי אחרים. תוכל למצוא רשימה מלאה של מוצרים שנזכרו להלן. המוצרים שנזכרו יכולים להכיל חיידקים, כולל Burkholderia cepacia complex, Klebsiella aerogenes ומינים מרובים שונים של Pseudomonas, שרבים מהם הם אורגניזמים סביבתיים המצויים באדמה ובמים, וחלקם עשויים להימצא גם בבני אדם".

עוד נכתב: "אנשים עם מערכת חיסון חלשה, מכשירים רפואיים חיצוניים ומצבי ריאות שנחשפים לחיידקים עומדים בפני סיכון לזיהום חמור שעלול לדרוש טיפול רפואי. החיידקים יכולים לחדור לגוף בשאיפה, או דרך העיניים או שבר בעור. אנשים עם מערכת חיסון בריאה בדרך כלל אינם מושפעים מהחיידק". 
לסיום הוסבר: "עליך להפסיק מיד את השימוש במוצרים שנזכרו. מוצרים עם קודי חבילה שמתחילים באות F ובארבע הספרות האחרונות ממוספרים 9354 או פחות, מוצרים עם קודי חבילה שמתחילים באות H ובארבע הספרות האחרונות ממוספרים 2262 או פחות, מוצרים עם קודי לוט שמתחילים באות T ובארבע הספרות האחרונות ממוספרים 5264 או פחות, נכללים בריקול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה