בריאות

פארקי השעשועים המסוכנים בישראל נחשפים: "מתי יקרה האסון הבא?"

אחרי שבסוף השבוע האחרון ילד בן 4 מחדרה נפל מגובה רב ונפצע קשה בגן שעשועים שבעיר, הורים רבים מביעים חשש כבד מגני שעשועים נוספים שלטענתם אינם בטיחותיים בעליל
מערכת ice | 
גן סגור בעקבות הקורונה בתי ספר ריחוק חברתי (צילום unsplash)
בסוף השבוע האחרון התרחש אירוע מפחיד מאוד בחדרה כאשר ילד בן 4 ששיחק בפארק שעשועים נפל מאחד המתקנים ונפצע קשה. הורים רבים מביעים דאגה גדולה בעקבות כך, שכן הם מפחדים לקחת את ילדיהם לגני שעשועים מחשש שהמתקנים לא בטיחותיים.
ב-N12 ראיינו מספר הורים מודאגים וסיפרו על מתקנים לא בטיחותיים בעליל, או בעלי גובה רב שמסכנים את ילדיהם מנפילה. ליאת, תושבת חיפה, סיפרה על גן השעשועים בפארק הנשיא: "בפארק מתקן חבלים גבוה מאוד שמוביל למגלשה. המתקן פתוח ואין למטה רשת ביטחון. כלומר, ניתן ליפול מגובה רב". 
מורן, תושבת רמת גן, סיפרה על גן השעשועים "גן הבנים" ו"גן תל אביב": "כל ההורים מפחדים בכל פעם שהילדים עולים על חבלי הטיפוס. אי אפשר להגיע למגלשה בצורה אחרת. אם ילד נופל ממנו במקרה הטוב הוא שובר גפיים, לא רוצה לחשוב מה במקרה הרע".
פארק השעשועים בחוף רביירה בבת ים מדאיג גם הוא את ההורים כיוון שאינו בטוח. לילך מספרת: "בגן תשרי המגלשה גבוה מידי וסגורה. בת שלי ירדה פעם אחת וקיבלה מכה נורא חזקה. בת של חברה שלי שברה 2 רגלים כדי לעלות על המגלשה הגבוהה שליד גינת הכלבים, הילדים צריכים לטפס למקום סגור שהמבוגרים לא יכולים לראות אותם. ולא כל מבוגר מסוגל לעלות לשם בעצמו".
האירוע בחדרה התרחש בפארק "אקו" שבעיר, והורים רבים הביעו את דאגתם: "בכל פעם שאני שם (בפארק אקו) אני חושבת לעצמי מתי יקרה האסון הבא. מוצב שם המתקן הכי לא בטיחותי שראיתי בחיי", מציינת לירן תושבת העיר. גן סאקר בירושלים גם הוא לא בטיחותי בכלל. המגלשות החדשות גבוהות מידי, ילדים נזקקו לטיפול רפואי", מספרת נופר, תושבת העיר. "הילדים במגלשות מעוכים שם כמו סנדוויצ'ים", מוסיף תושב אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה