בריאות

זוועה במפעל של ביונד מיט: עובש, חיידקים וסכנה לבריאות

מסמכים שדלפו על ידי עובד מודאג, חושפים עובש, חיידקים, תנאים תברואתיים לקויים במפעל של ביונד מיט
מערכת Ice | 
דאג ראמזי, סמנכ"ל ביונד מיט (צילום Washington County, Arkansas, vecteezy)
על פי הדיווחים, אחד ממפעלי המפתח של Beyond Meat היה מלא בעובש, חיידקים ודאגות אחרות הקשורות לבריאות, על פי ראיות שדלפו שסיפק עובד לשעבר. מסמך פנימי שדלף חשף כי מוצרי Beyond Meat שיוצרו במפעל נמצאו חיוביים לחיידק המזיק ליסטריה לפחות 11 פעמים במחצית השנייה של 2021 ובמחצית הראשונה של השנה.
על פי הדיווחים, המסמך סופק על ידי עובד לשעבר שחשש מהתנאים במפעל, שנמצא בטווח של שעת נסיעה מפילדלפיה. שני עובדים לשעבר נוספים אישרו כי במתקן נמצאו חיידקים. העובד השיג גם מסמכים פנימיים שלפיהם נמצאו מזהמים שונים, לרבות חוטים, מתכת, עץ ופלסטיק, במוצרי Beyond Meat שיוצרו במפעל לאחרונה בדצמבר האחרון.

בלומברג פרסם תמונות מתוך המתקן שסופקו על ידי עובד לשעבר. התמונות הראו "מה שנראה כמו שימוש לא בטוח בציוד ועובש על קירות ומיכלי מרכיבים", על פי הדיווח. ניתן לראות עובש גדל על כמה מיכלים במפעל Beyond Meat. תמונה אחת מציגה עגלה עם גלגלים שהונחה הפוכה בתוך מיקסר גדול.
מומחה אחד לבטיחות מזון, וויליאם מאדן מ-Whole Brain Consulting, אמר לבלומברג שהצבת עגלה שנעה סביב רצפת המפעל לתוך מערבל היא בעצם "מתכון לזיהום". נציג Beyond Meat דחה את הדו"ח של בלומברג וציין כי בדיקות שנערכו במרץ וספטמבר על ידי מחלקת החקלאות של פנסילבניה "לא מצאו מקרים של אי התאמה לתקנות".
הנציג הוסיף כי תקני הבטיחות של Beyond Meat "חורגים מעל ומעבר לתקני התעשייה והרגולציה" - אם כי ההערה לא התייחסה לפרטים הספציפיים מהמסמך שהודלף. "ביקורות חיצוניות של צד שלישי, כולל ביקורת הצד השלישי האחרונה שלנו במאי 2022, העניקו למפעל את הדירוג הגבוה ביותר האפשרי בכל אחת משלוש השנים האחרונות", אמר הדובר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה