בריאות

ג'סטין ביבר מבטל את סיבוב ההופעות עד מרץ בשל מצבו הבריאותי

בחודש מרץ השנה, חצי מהפנים והגוף של ג'סטין ביבר שותקו עקב תסמונת רמזי האנט. זו מחלה שהוא חלה בה לפני שסבב ההופעות הופסק. לאחר מנוחה של זמן מה, החליט ביבר לחזור לבמה וערך עוד שש הופעות במהלך אותו הסבב

מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
כוכב הפופ הבין שביצוע ההופעות גובה ממנו מחיר עצום. מיד אחרי ההופעה האחרונה שלו בברזיל, משהו לא הרגיש כשורה עם ביבר והוא פרסם הודעה שכל מעריציו חששו ממנה. כפי שמתברר, ג'סטין נאבק עם התסמונת הזו פעם נוספת והוא נאלץ להפסיק להופיע כדי לדאוג לבריאותו.
סבב ההופעות נדחה, לא בוטל: באמצעות הצהרה פומבית, ג'סטין חשף פרטים על הבעיות שעמדו בפניו במהלך החודשים הקודמים. הנה חלק קטן ממה שהוא חשף למעריציו: "לאחר שירדתי מהבמה, התשישות השתלטה עליי ואני מבין שאני צריך לשים את הבריאות שלי בראש סדר העדיפויות עכשיו. אז אני הולך לקחת הפסקה מסיבוב ההופעות בינתיים. אני אהיה בסדר, אבל אני צריך זמן לנוח ולהבריא."
הבעיה היא שהמעריצים לא היו מרוצים מהחדשות שההופעות לא מבוטלות אלא נדחיות. כאשר רבים מהם דורשים את כספם בחזרה במקום לחכות עד שביבר יוכל לחזור לבמה. אם לשפוט לפי איך התסמונת הכתה בו, קשה לדעת אם הוא בכלל יוכל לחזור.
לעת עתה, כל מה שג'סטין רוצה לעשות הוא להתמקד בבריאותו ולבלות עם אהוביו. ההופעות שעדיין ממתינות לו היו יותר מדי מכדי לספור, אבל מקומות כמו בריטניה, אירלנד, גרמניה, איטליה, פולין והולנד הם בין המקומות שבוטלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה