בריאות

תרופה לסרטן? הדרך לטיפול במחלת דם נדירה קרובה מתמיד

אנלייבקס מדווחת כי משרד הפטנטים היפני הוציא הודעת אישור על פטנט המכסה גרסה של מנת Allocetra, המיועדת לטיפול בחולים עם "ספסיס" וגידולים סרטניים מוצקים

מערכת ice | 
אנלייבקס (צילום יחצ)
חברת הביוטכנולוגיה אנלייבקס תרפיוטיקס, היושבת בנס ציונה, עוסקת באימונותרפיה למקרופגים בשלב הניסויים הקליניים. המיקוד שלהם הוא באיזון מקרופגים בחולים עם "ספסיס", כמו למשל ספסיס (Sepsis) כתוצאה מדלקת ריאות או חולים שמצבם הספטי נובע מזיהומים בדרכי המרה, דרכי השתן או בחלל הבטן וגידולים סרטניים מוצקים.
החברה דיווחה כי קיבלה אישור לפטנט מיפן על פטנט המכסה גרסה של מנת Allocetra, המיוצרת מתאי תורמים בריאים שונים המאוגדים כחומר גלם לאותה המנה. הפטנט יוסיף לאנלייבקס הגנת קניין רוחני נוספת עד שנת 2037 לפחות. החברה צופה כי הפטנט היפני החדש יונפק ברבעון השני של 2023.
כזכור, עוד לפני שקיבלה אישור פטנט מיפן, החברה הישראלית, שהחלה את שלב הניסויים הקליניים בארצות הברית, הודיעה בתחילת החודש על קבלת סימון פטנט ממשרד הסימנים המסחריים בארה"ב. עם אישורו, הפטנט הוסיף לאנלייבקס הגנת קניין רוחני נוספת עד שנת 2036 לפחות, עם הגנות נוספות על שיטות טיפול בספסיס עם Allocetra, זאת בנוסף לפטנטים שכבר אושרו.
אורן הרשקוביץ, מנכ"ל אנלייבקס, ציין כי: "אישור פטנט זה מדגים את המחויבות שלנו להגן על ההזדמנויות המסחריות של Allocetra בגיאוגרפיות מפתח ברחבי העולם. הוא גם מדגיש את ההוצאה לפועל המוצלחת של אסטרטגיית הקניין הרוחני העולמית שלנו. בהסתכלות קדימה, נמשיך לחפש מספר שכבות הגנה על פטנטים בשווקי מפתח עולמיים בעודנו פועלים לפיתוח Allocetra כטיפול תאי של הדור הבא למחלות מסכנות חיים ללא פתרון רפואי קיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה