בריאות

משרד הבריאות מתכונן להתפרצות קורונה - במהלך הבחירות

בוועדת הבחירות מאשימים את משרד הבריאות ב"התערבות גסה בהליך". התרגיל אמור להכין את הגופים הרלוונטיים לקיום תקין של מהלך הבחירות במקרה של התפרצות גל נוסף בסוף אוקטובר
מערכת ice |  2
משרד הבריאות (צילום flickr/ zeevveez)
משרד הבריאות נערך לקיים תרגיל המדמה התפרצות קורונה בזמן מערכת הבחירות. כך לפי הפרסום של כאן 11 אתמול (שלישי) בערב. בוועדת הבחירות זועמים על שילוב מערכת הבחירות בתרגיל ומאשימים את משרד הבריאות בהתערבות גסה בהליך הבחירות. מנגד טוענים במשרד הבריאות כי יש להיערך לאפשרות הממשית של התפרצות גל קורונה נוסף לקראת סוף חודש אוקטובר, בסמוך למועד הבחירות. 
מוועדת הבחירות נמסר כי "הוועדה כבר ניהלה שני תרגילים 'על רטוב' של מערכת הבחירות תחת קורונה ובשיא התחלואה - מערכות שזכו לשבחים רבים ואפשרו לכל אזרח לממש את זכותו להצביע, תוך מתן פתרונות מגוונים ויצירתיים". עוד מסר דובר הוועדה: "יו"ר ועדת הבחירות הביע תמיהה נוכל התנהלות משרד הבריאות, שבחר לערוך משחקי מלחמה מבלי להיוועץ או לערב כלל את הועדה האמונה בלעדית על עריכת הבחירות בישראל".
 
במשרד הבריאות טוענים מנגד כי "על פי הערכת גורמי המקצוע, ישנו צפי לגל משולב של קורונה ושפעת בחודש אוקטובר, ועל כן ישנה היערכות של כלל הגורמים הרלוונטים במשרדי הממשלה השונים". על הבחירה לקיים את התרגיל בהקשר של מערכת הבחירות כתבו: "נלקחים בחשבון מגוון רחב של גורמים משפיעים ובכלל זה גם הסמיכות ליום הבחירות, כחלק בלתי נפרד ממכלול השיקולים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השקרונה מכה שוב
    האג 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אף אחד לא קונה את הבלוף של מטרד הבריאות הנפשע.
    סגור
  • קונים לא קונים, גם ככה הם עושם מה שבא להם..
    לולו 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אין לזה משמעות.
    סגור