בריאות

בריכת השחייה בה הורעלו 9 ילדים נפתחת שוב: הסכנה הוסרה

הבריכה העירונית אק"ים בחדרה נפתחת שוב באישור רופא המחוז שקיבל את הממצאים מהמפקח אחרי שבועיים של הפסקת פעילות והשתכנע כי הבעיות טופלו
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
אליעוז חפר רופא הנפה חיפה, הודיע על ביטול צו הפסקה מנהלי לבריכת השחייה ביצחק רבין 56 בחדרה, זאת לאחר שב-25 ביולי הוצא הצו לבריכה העירונית אק"ים בחדרה לאור חשד להרעלת כלור בקרב 9 ילדים שרחצו במי הבריכה וכן בעקבות ממצאי ביקורת של מפקח הלשכה.
.
ב-28 ביולי בוטל באופן חלקי את צו ההפסקה המנהלי לאתר באופן שנותר על כנו הצו  לבריכה החיצונית. בעלי הבריכה התבקשו להתקין אביזרים משחררי אויר בנקודה הגבוהה ביותר במערכת הטיפול במים, כמו כן שליחת צילום רישום ביומן המפעיל של תוצאות ערכות השדה לבדיקות כלור נותר, ערך הגבה ועכירות בכל הבריכות עד ה-10 באוגוסט באמצעות המייל, רישום פעילות התחזוקה ביומן מפעיל בחדר המכונות.

לצד זאת, הוספת עוד איש קשר להתחבר לאפליקציית הרישום הרציף והתרעות מתפרצות למכשיר  סלולרי על תקלות וחריגות במדדי איכות מים, נבקש לעדכן בפרטי האיש/ה הנוסף. לבצע שתי דגימות בקטריאליות ופיזיו כימית לכל בריכה בחודש אוגוסט על ידי מעבדה.
לאחר קבלת דיווח מהחברה החיצונית שנשכרה על ידכם ששונה מיקום הזרקת הכלור לבריכה החיצונית לחלק האופקי של צנרת הסינון, שהיווה תנאי להסרת הצו לבריכה החיצונית, וכן ביקורת שביצע מפקח לשכתנו במקום ב-3 באוגוסט ,נמצא שהוסרה הסכנה לבריאות הציבור מהפעלת הבריכה.
רופא הנפה מסר: "על כן הנני מבטל את צו ההפסקה המינהלי לבריכה החיצונית.  יובהר כי אין בביטול הצו משום אישור לרישיון עסק. עליכם להגיש אלינו בקשה לרישיון עסק  לבריכה החיצונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה