בריאות

בריכת השחייה העירונית נסגרת: הילדים שחו והורעלו מהכלור

דר' אליעוז חפר, רופא נפת חדרה, חתם על צו הפסקה מנהלי לבריכה עירונית אקי"ם בחדרה והזמנה לשימוע, הממצאים: 9 ילדים סבלו מהרעלת כלור לכאורה

מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
צו הפסקה מנהלי הוצא לבריכה העירונית אקי"ם ברחוב יצחק רבין 56 בחדרה והזמנה לשימוע זאת לאור ממצאי דו"ח בקורת תברואית שנערכה היום (שני) ומצאה שורה של ליקויים שלא אפשרה את המשך פעילות הבריכה.
דוקטור אליעוז חפר רופא נפתח חדרה פנה במכתב וכתב למפעילי הבריכה: "הריני להודיעך כי בתוקף סמכותי לפי סעיף 20 לחוק רישוי עסקים, אני מוציא בזאת צו הפסקה מנהלי (צו סגירה), המצווה עליך ו/או על כל אדם אחר הפועל מטעמך, להפסיק באופן מידי את הפעלת אתר בריכת השחיה העירונית אקי"ם חדרה אשר בבעלותך

עוד הוסבר: "במסגרת הצו על אתר הבריכה להיות סגור וללא כניסת לקוחות לאתר. למען הסר ספק יש להפסיק מיידית את הפעלת הבריכה החיצונית והבריכה הפנימית .אני מוציא את הצו בשל חשד לארוע הרעלת כלור שהתקבל היום מבית החולים הלל יפה אודות 9 ילדים שהגיעו במצב קל-בינוני לבית החולים לאחר שרחצו במי הבריכה וכן לאחר ביקורת של מפקח לשכתנו מר איימן כבהא במקום, שראה ערכים החורגים מדרישת תקנות רישוי עסקים".
עוד נכתב: "הממצאים הנ"ל חמורים ומסכנים באופן מידי את בריאות הציבור. בגלל חומרת הסכנה ומידיותה אני מוציא את צו ההפסקה המנהלי לעסק לפני השימוע. אני מאפשר לך להשמיע את טענותיך בפני בעניין הוצאת צו ההפסקה המנהלי לעסק, ביום רביעי, בלשכת הבריאות הנפתית חדרה, הלל יפה 13 חדרה קומה 5. תחולתו של צו זה הינה מידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת צו זה. עליך להביא גורם מקצוע שיבדוק את מערכות תפעול הבריכה כולל בקרה, סינון, הכלרה, תיקון הגבה ושאר המערכות בבריכה ולהעביר אלינו את דו"ח הממצאים כולל סיבות לאירוע דליפת הכלור שארע היום, ואמצעים מניעה של אירוע דומה בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה