בריאות

בשורה רפואית אדירה: זו העיר שחונכת לראשונה מכון רנטגן

בשורה לתושבי מגדל העמק והסביבה: נחנך מכון הרנטגן של כללית מחוז צפון במרכז הרפואי, לדברי ראש העיר, יקי בן חיים "מגדל העמק עוברת מהפך ופתיחת מכון הרנטגן, היא בשורה חשובה מאוד לעיר. אני מודה לכללית על ההנגשה של השירותים לתושבים, כך שיוכלו לקבל את המומחים והשירותים הכי טובים קרוב לבית ובזמינות טובה"
מערכת ice | 
רנטגן (צילום shutterstock)
במעמד הנהלת מחוז צפון בכללית, בניהולו של ד"ר מרדכי דיין, ראש עיריית מגדל העמק, יקי בן חיים, רב  העיר, הרב יצחק דוד גרוסמן ובהשתתפות הצוותים הרפואיים של מרפאות העיר, נחנכו המרכז הרפואי ומכון הרנטגן.
המרכז הרפואי, בניהולו של ד"ר אדהם יחיא, עבר מהפך בשנים האחרונות. במרכז התבצעו עבודות שיפוץ ובינוי בקומה השנייה, חיפוי החזיתות ובניית מכון רנטגן חדש ומתקדם. מכון הרנטגן צויד בטכנולוגיית DR, עם כמות קרינה מזערית. בעקבות הכנסת הטכנולוגיה החדישה נוצרה סביבת עבודה דיגיטלית וממוחשבת וקרינה מופחתת, בייחוד לתינוקות וילדים. התמונות המתקבלות באיכות גבוהה יעזרו לאבחן במהירות צילומי אורתופדיה, טראומה וכירורגיה.
 
לדברי ראש העיר, יקי בן חיים "מגדל העמק עוברת מהפך ופתיחת מכון הרנטגן, היא בשורה חשובה מאוד לעיר. אני מודה לכללית על ההנגשה של השירותים לתושבים, כך שיוכלו לקבל את המומחים והשירותים הכי טובים קרוב לבית ובזמינות טובה".
"המרכז עבר שדרוג למען נוחותם, רווחתם ובריאותם של תושבי מגדל העמק והאזור. הצרכים של האוכלוסייה משתנים ואנו במחוז צפון בכללית מתאימים את השירות הרפואי והמקצועי, ונותנים את השירות הטוב ביותר למטופלינו. הרפואה המתקדמת לצד שילוב של טכנולוגיות וגישות חדשות, חוסכות את הפנייה לבתי החולים והמטופלים מקבלים את השירות הרפואי במרפאה סמוך למקום מגוריהם מבלי להגיע לבתי החולים. אצלנו המטופלים בידיים טובות ומקצועיות" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל המחוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה