בריאות

זקוקים לאולטרסאונד או רנטגן? הפתרון עבורכם לימי המלחמה

רשת אסותא מרכזים רפואיים מודיע על כך שתספק סיוע מיוחד לתושבי עוטף עזה, הדרום והצפון. מי שפונה מביתו וברשותו הפנייה לבדיקת מעבדה, יוכל לבצע זאת במקום מגוריו - וללא עלות
מערכת ice | 
חדשנות רפואית (צילום shutterstock)
עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, שגבתה את חייהם של כ-1,300 נרצחים ונופלים ישראלים והביאה לפציעתם של כ-3,700 מהם - העומס הניכר על מערכת הבריאות הציבורית ועל בתי החולים בפרט הלך וגדל לממדי ענק. בכל זאת, הסגל הרפואי הישראלי הוא בין הראשונים שנרתם למערכה ומאז שהחלה עושה לילות כימים עבור תושבי הדרום ואזרחי ישראל.
יוזמות רבות של גורמים רפואיים שצצו לאחרונה מספקות עבור תושבי עוטף עזה והדרום מקום לנחמה. אחת מהן היא של אסותא מרכזים רפואיים. רשת אסותא הודיע כי תספק סיוע מיוחד למפוני תושבי עוטף עזה, הדרום והצפון. 

תושבי עוטף עזה והדרום והצפון שפונו מבתיהם, אשר נמצאים באזור המרכז ולא יכולים להגיע לקבל טיפול רפואי, אם זקוקים לרנטגן, אולטראסאונד או בדיקות מעבדה וברשותם הפניית רופא - צוות "אסותא עד הבית" יוכל להגיע עד אליהם, לבית המלון אליו פונו או הביתה. השירות יינתן ללא עלות, בכפוף להפניית רופא.
אסותא קוראת למפוני הדרום הנדרשים לשירות זה, לשלוח את מספר הטלפון ומסמכים רפואיים רלוונטיים, כאשר למידע נוסף ניתן לפנות למוקד הארצי של רשת המרכזים הרפואיים ב-3007*.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה